مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر قزوین در طرح نذر آب ۳ بهره مند شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۹۸۱۰
۳ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر قزوین در طرح نذر آب ۳ بهره مند شدند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در جریان اجرای طرح نذر آب 3 بیش از یک میلیارد ریال خدمات آموزشی و بهداشت محیط ارائه و بیش از سه هزار نفر نیز از خدمات پزشکی و پیراپزشکی این جمعیت بهره مند شدند.

حسن آصفی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اعزام تیم داوطلبان هلال احمر استان متشکل از پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشک، پیراپزشک و .. در قالب طرح نذر آب 3 به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان، افزود: در این مدت سه هزار و 384 نفر از بیماران و نیازمندان این منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی افزود: خدمات ارائه شده از سوی 4 پزشک متخصص به 856  بیمار و بهره ور، 2 پزشک عمومی به یکهزار و 32 بیمار و بهره ور ، دندانپزشک به 127 بهره ور و 7 پیراپزشک به یکهزار و 116 بیمار و بهره ور بوده است.

آصفی درباره توزیع اقلام بهداشتی در طرح نذر آب 3 ، عنوان کرد: 250 میلیون ریال تجهیزات پزشکی در طرح نذر آب 3 در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان مورد استفاده قرار گرفته است و 830 میلیون ریال نیز ارزش اقلام دارویی اهدا شده به مردم بوده است.

وی بیان کرد: 695 بسته مواد غذایی به ارزش ریالی یکهزار و 390 میلیون ریال، 800 بسته بهداشتی به ارزش ریالی 640 میلیون ریال، پنج هزار و 350 بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی 210 میلیون ریال، یکصد بسته اسباب بازی به ارزش ریالی 100 میلیون ریال، 5 هزار عدد بطری آب معدنی به ارزش ریالی 60 میلیون ریال میان متاثران از خشکسالی در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به توزیع اقلام آموزشی میان افراد مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: در حوزه آموزشی یکهزار و سیصد مورد اقلام کمک آموزشی به ارزش ریالی 50 میلیون ریال میان 620 بهره ور توزیع شد و در حوزه بهداشت محیط هم ضد عفونی مراکز درمانی و مدارس و کلر زنی مخازن آب، به ارزش 650 میلیون ریال صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سایر حوزه ها شیر خشک به تعداد 700 بهره ور به ارزش ریالی 161 میلیون ریال و 20 تن آرد جهت 800 بهره ور به ارزش ریالی 400 میلیون ریال تامین و توزیع شد که جمع ارزش نهایی این خدمات در حوزه های آموزشی، بهداشت محیط و سایر حوزه ها یک میلیارد و 561 میلیون ریال بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز