وزیر راه و شهرسازی:

۱۹۰۰ کیلومتر آزاد راه و بزرگراه در کشور احداث می شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۹۹۹۴
۱۹۰۰ کیلومتر آزاد راه و بزرگراه در کشور احداث می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: با تامین اعتبار مناسب ۱۹۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه تا پایان دولت احداث می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار، نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهر سازی عصر پنجشنبه از محورهای مواصلاتی تاکستان بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی از احداث تقاطع غیر هم سطح ضیا آباد به آزاد راه قزوین به زنجان و محور آب ترش به ضیادآباد بازدید کرد و در جریان احداث این طرحها قرار گرفت.

محمداسلامی در این محل در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام استان اظهار داشت: بخشی از ترافیک های مسیر در محدوده تاکستان به دلیل این که وسایل حمل و نقل عمومی راه میان بر می روند و از راههای فرعی استفاده می کنند میزان تردد بیش از ظرفیت جاده ای است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در بازدیدهایی که داشتیم قرار شد جاده رزن به آوج و ساخت تقاطع ضیادآباد به آزاد راه قزوین به زنجان در اولویت تامین اعتبار برای تکمیل شدن باشد زیرا این تقاطع مطالبه چندین ساله مردم منطقه است که با تامین اعتبار درحال انجام  است.

ساخت ۱۱۰۰ کیلومتر آزادراه

اسلامی تصریح کرد: تا پایان دولت میزان آزادراه های کشور از ۲۱۰۰ کیلومتر به ۳۲۰۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

وی گفت:همچنین تا پایان دولت  ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه در مناطق مختلف کشور ایجاد خواهد شد که ایمنی مسافرتها و روانی تردد هموطنان کمک خواهد شد. 

اسلامی بیان کرد: آزاد راه چرمشهر به آبیک از جمله پروژه های بسیار مهمی است که با تخصیص اعتبار لازم آماده بهره برداری در پاییز خواهد شد که با تکمیل آن بخشی از جاده ابریشم تکمیل می شود.

۶۶ کیلومتر جاده قزوین به الموت و تنکابن آسفالت می شود

وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: فاز اول مسیر قزوین به الموت و تنکابن به مسافت ۶۶ کیلومتر امسال روکش آسفالت شده و زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت.

اسلامی افزود: البته در این پروژه با موانعی روبرو شده ایم که با رفع آن اجرای طرح تسریع خواهد شد.

وی یادآور شد: تنکابن تعهد کرده تا ۶۶ کیلومتر فاز اول آسفالت شود و تحویل شود البته موانعی در مسیر ایجاد شده که برطرف خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز