مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین:

پویش بین المللی پیامبر رحمت برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۱۰۰۶
پویش بین المللی پیامبر رحمت برگزار می شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری پویش بین المللی پیامبر رحمت در بستر فضای مجازی توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در این باره اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، پویش بین المللی پیامبر رحمت (ص) برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند یک حدیث گهربار از پیامبر اعظم (ص) را نوشته و با آن عکس گرفته و با درج هشتک #پیامبر رحمت، آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

وی عنوان کرد: برگزاری چنین پویش های بین المللی به ویژه در فضای مجازی و با محوریت رسول گرامی اسلام موجب شده تا سیره و روش زندگی پیامبر خاتم بیش از پیش در بین آحاد جامعه ترویج یابد و مردم دنیا با پیامبر رحمت آشنا شوند.

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: در شرایط امروز که دشمنان به ویژه کشورهای غربی نظیر فرانسه به دنبال بدبین کردن اذهان عمومی نسبت به دین اسلام و پیامبر اکرم (ص) هستند، شرکت در چنین پویش هایی بهترین فرصت است تا بیش از پیش عشق و ارادت خود را به حضرت محمد (ص) نشان داده و رآفت، مهربانی و اخلاق والای پیامبر گرامی اسلام را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی یادآور شد: امیدواریم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این پویش مشارکت بالایی داشته باشند و عشق و ارادت خود را به پیامبر گرامی اسلام به نمایش گذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز