رئیس سازمان صمت قزوین:

۶۵ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین اجرایی شده است

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۱۱۴۹
۶۵ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قزوین اجرایی شده است
رئیس سازمان صمت قزوین گفت: 65 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان قزوین اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور جمالی پور استاندار قزوین، قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین و مدیران دستگاههای اجرایی استان و بانکهای عامل عضو کارگروه در استانداری قزوین برگزار شد.

عزیزالله افضلی در این جلسه گزارشی از عملکرد 8 ماهه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از برگزاری 11 جلسه اصلی به ریاست استاندار و 32 جلسه به ریاست معاونت اقتصادی استاندار با مجموعا 277 مصوبه خبر داد و گفت: در طی این مدت مشکلات 172 واحد صنعتی و تولیدی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته که تاکنون 65 درصد مصوبات انجام شده و 35 درصد این مصوبات در دست اقدام است. 

وی در ادامه از راه اندازی و افتتاح مرکز فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی طی هفته گذشته با حضور استاندار خبر داد تا در اسرع وقت بتوانیم به مشکلات موجود رسیدگی کنیم.

در این جلسه مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی کارتک سیستم،میلیلیوم و شرکت کشت و صنعت سیمین یاشار، دامداری یونس جوادی اینانلو و سروش طراوت در قالب کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز