رضا حمیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زمینه حضور ورزشکاران مستعد در لیگ برتر فوتبال را مهیا می کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۱۶۰۰
زمینه حضور ورزشکاران مستعد در لیگ برتر فوتبال را مهیا می کنیم
مربی تیم فوتبال «محمد رضا غفاری» استان قزوین گفت: با تشکیل تیم فوتبال «محمدرضا غفاری» تلاش می کنیم زمینه حضور فوتبالیست های مستعد استان قزوین در لیگ های برتر کشور فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا حمیدی مربی تیم فوتبال «محمد رضا غفاری» گفت: استعدادیابی و تشکیل آکادمی فوتبال باشگاه و رساندن این باشگاه در کنار استعدادهای شاخص به بالاترین سطح فوتبالی بخصوص رسیدن به لیگ برتر فوتبال کشور از جمله اهداف تشکیل تیم «محمدرضا غفاری» است.

حمیدی با اعلام اینکه تیم غفاری از سال 1394 تاسیس شده و فعالیت خود را در شهرستان تاکستان آغاز کرده است افزود: با توجه به استعداد و ظرفیت های جوانان استان و شهرستان تاکستان در رشته فوتبالبا حمایت آقای محمد رضا غفاری که از علاقمندان به حوزه ورزش است این تیم با نام ایشان تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: استعدادیابی و تشکیل آکادمی فوتبال باشگاه و رساندن باشگاه و استعدادهای ورزشی به بالاترین سطح فوتبالی بخصوص حضور در لیگ برتر فوتبال کشور از جمله اهداف تشکیل تیم «محمدرضا غفاری» است.

حمیدی با اعلام اینکه این تیم در تمام رده های پایه (امید، جوانان، نوجوانان، نونهالان و آکادمی) دارای تیم های مدعی قهرمانی است خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم فوتبال غفاری تاکستان در لیگ برتر جوانان ایران حضور موفقی دارد.

33

مربی تیم فوتبال «محمدرضا غفاری» یادآورد: تمام مربیان تیم غفاری از ورزشکاران و افراد بومی شهر تاکستان و استان قزوین هستند و تلاش کرده ایم تا 95 درصد بازیکنان تیم را ورزشکاران بومی استان قزوین تشکیل دهند زیرا یکی از اهداف تشکیل این تیم شکوفایی استعدادهای بومی استان قزوین بوده است. 

وی در خصوص چشم انداز پیش روی تیم فوتبال «محمدرضا غفاری» تاکستان بیان کرد: رساندن این تیم به جایگاه های بالاتر و حضور تیم در بالای جدول و کسب قهرمانی و دعوت بازیکنان و کادر تیم به اردوهای تیم ملی کشور یکی از افق های پیش رو بازیکنان است که با توجه به استعدادهای موجود و تلاش و برنامه ریزی های انجام شده دور از دسترس نیست.

حمیدی در خصوص وضعیت زیرساخت های شهرستان تاکستان برای فعالیت رشته فوتبال گفت: با حمایت های مالک و مدیر عامل باشگاه جناب آقای محمد غفاری زیر ساخت های لازم با برنامه ریزی های قبلی در جهت پیشبرد اهداف باشگاه از پیش تهیه و آماده گردیده است و در خصوص زیر ساخت ها و حمایت و پشتیبانی هیچ مشکل و کمبودی  برای مربیان و بازیکنان وجود ندارد. 

وی افزود: بدون شک حضور تیم جوانان باشگاه غفاری تاکستان در لیگ برتر کشور باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان جوانان علاقمند به فوتبال شده و قطعا این حضور پله ترقی فوتبالیست های جوان شهرستان تاکستان و استان قزوین را در سطح لیگ های معتبر کشور فراهم می سازد.

حمیدی خاطرنشان کرد: از حمایت و تلاش های ارزشمند مالک و مدیرعامل باشگاه آقای محمد رضا غفاری، سرپرست باشگاه لشکری و باجیوند ئیس هیئت فوتبال استان، تقدیر کرده و امیدوارم با تلاش کادر فنی و درخشش بازیکنان و نتایج شایسته در لیگ برتر جوانان کشور بتوانیم نماینده سربلندی برای فوتبال استان قزوین باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز