مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین:

استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در محمدیه بزودی انجام می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۲۳۳۰
استقرار اداره ثبت اسناد واملاک در محمدیه بزودی انجام می شود
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین گفت: با همکاری مدیریت شهری محمدیه در تامین فضا وامکانات اداره ثبت اسناد واملاک در محمدیه بزودی مستقر می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛ جلسه بررسی و حل مشکلات ثبت اسناد و املاک محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با حضور محمد کشاورز مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین، محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه، رحیم لو شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن همایش شهرداری محمدیه برگزارشد.

محمد کشاورز مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان قزوین در این جلسه با بیان اینکه محور و اولویت ما خدمت رسانی بی منت به مردم است، افزود: اداراه ثبت اسناد واملاک استان قزوین برای ارائه خدمات مطلوب به مردم  استان  بیش از ۱۱۱ دفتر ثبت اسناد واملاک در استان دارد که ۸ دفتر آن در محمدیه مستقر هستند.

وی خاطر نشان کرد؛ بیش از ۶۵۰ هزار پرونده ثبتی در استان داریم که سهم محمدیه ۲۷ هزار پرونده است و همچنین بیش از ۳۸ هزار هم ثبت شرکتی داریم.

تفویض اختیار و عدم تمرکز موجب کاهش اتلاف وقت ، منابع و هزینه می شود 

محمد نصیری فرماندار البرز نیز در ادامه گفت : استقرار اداره ثبت اسناد در محمدیه از خواسته های مردم و مسولان است چرا که این امر موجب کاهش اتلاف وقت ، منابع و هزینه می شود.

فرماندار البرز بیان کرد: راه اندازی ادا ه ثبت اسناد در محمدیه از خواسته های ضروری مردم و مسئولان است ، لذا خواستار پیگیری این مهم هستیم . 

وی افزود:  احقاق حق، ایجاد مالکیت و رفع اختلافات ملکی از جمله مزایای راه اندازی  ثبت اسناد و املاک در این شهر  است که مورد تقاضای اهالی محمدیه است . 

فرماندار البرز تصریح کرد: بیش از نیمی از پرونده های ثبتی شهرستان متعلق به محمدیه بویژه مهرگان است که برای این منظور لازم است اداره ثبت محمدیه راه اندازی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز