پس از ۳۰ سال:

روکش آسفالت مسیر قزوین به بهرام آباد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۲۵۶۹
روکش آسفالت مسیر قزوین به بهرام آباد آغاز شد
در مراسمی با حضور فرماندار و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی عملیات روکش آسفالت فاز اول مسیر قزوین به بهرام آباد در محور الموت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، محمد شفیعی فرماندار قزوین، جواد حق لطفی مدیر کل راهداری استان، عملیات روکش آسفالت جاده قزوین، بهرام آباد و رازمیان آغاز شد.

مسیر قزوین به رازمیان حدود 55 کیلومتر است که قرار است در فاز اول 10 کیلومتر این مسیر از روستای کامان تا فلار روکش آسفالت شود.

image_2020_11_4-12_55_27_785_G2c

لطف الله سیاهکلی در مراسم آغاز عملیات روکش آسفالت این مسیر اظهارداشت: پس از سفر هفته گذشته وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین و پیگیری نمایندگان برای تسریع در روکش آسفالت راههای روستایی خوشبختانه عملیات نوسازی مسیر قزوین به بهرام آباد و رازمیان با تامین اعتبار از سوی وزارتخانه آغاز شده است.

سیاهکلی افزود: متاسفانه وضعیت راههای روستایی استان مطلوب نیست و باید با کمک اعتبارات استانی عملیات بهسازی و روکش آسفالت این راهها تسریع شود.

وی بیان کرد: راههای الموت و بویژه مسیر بهرام آباد و رازمیان ببش از ۳۰ سال قدمت دارد ولی به دلیل محدودیت اعتباری هنوز آسفالت نشده و خرابی آنها موجب شده مردم این منطقه با سوانح جاده ای متعدد و چالش های جدی مواجه شوند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم الموت و روستاهای مسیر موضوع روکش آسفالت جاده های فرعی است که با موافقت وزیر و همت مدیرکل راهداری عملیات روکش آسفالت  مسیر روستای کامان به فلار آغاز شده است.

image_2020_11_4-12_56_3_717_Vel

وی افزود: بعد از انقلاب برای اولین بار این مسیر روکش آسفالت می شود که تکمیل آن می تواند نقش مهمی در کاهش سوانح جاده ای و تردد ایمن و راحت و تحول دراقتصاد منطقه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین از همکاری و پیگیری فرماندار قزوین و مدیرکل راهداری استان در اجرای پروژه های راهسازی تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما