حسن نائبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شش میلیارد تومان برای جبران خسارت باشگاه داران استان قزوین اختصاص یافت

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۲۹۰۳
شش میلیارد تومان برای جبران خسارت باشگاه داران استان قزوین اختصاص یافت
معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برای جبران بخشی از خسارت های وارده به باشگاه های ورزشی استان مبلغ 6 میلیارد و 242 میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افسانه حسن نایبی با بیان اینکه همه گیری ویروس کرونا فعالیت بخش های مختلف کشور  را تحت تاثیر قرارداده است اظهار داشت: متاسفانه از زمان همه گیری و انتشار ویروس کرونا عرصه ورزش هم با توجه به اینکه فعالیت و مسابقات ورزشی به صورت جمعی و تیمی برگزار می شد به صورت گسترده تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته بخش زیادی از فعالیت های ورزشی  کشور و استان در رشته های مختلف تعطیل شد و در حال حاضر نیز برخی ورزشها به صورت بسیار محدود انجام می شود.

حسن نایبی

حسن نایبی افزود : در استان قزوین نیز تمام فعالیت ها، برنامه ها و مسابقات ورزشی تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته تا جایی که بسیاری از باشگاه های عمومی و خصوصی  استان قزوین تعطیل شده اند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: بدون تردید در همه گیری ویروس کرونا باشگاه های ورزشی با توجه به تعطیلی فعالیتها، متحمل خسارت های غیر قابل جبرانی شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای جبران بخشی از خسارت های وارد شده  به صاحبان باشگاه های ورزشی با توجه به مصوبه ستاد تسهیل مقرر شد تسهیلاتی به صاحبان این باشگاهها پرداخت شود.

حسن نایبی بیان کرد: مسئولین ستاد تسهیل برای سهولت در ثبت نام باشگاه داران در اداره کل اداره ورزش و جوانان استان مستقر شدند که تاکنون 795 نفر از مدیران باشگاه ها برای دریافت «تسهیلات کارا» با سود 12 درصد ثبت نام کرده اند که پرونده متقاضیان به بانک های عامل ارسال شده است.

 معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در مجموع  برای جبران بخشی از خسارت های وارده به باشگاه های ورزشی استان مبلغ 6 میلیارد و 242 میلیون تومان تسهیلات تخصیص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: تاکنون چهار میلیارد و 638 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان و باشگاه داران ورزشی پرداخت شده و پرونده سایر متقاضیان در مسیر پرداخت قرار دارد.

حسن نیبی 2

نایبی بیان کرد: هر چند تسهیلات پرداخت شده با توجه به هزینه نگهداری باشگاهها به هیچ عنوان پاسخگوی نیازها نیست اما چون تسهیلات برای جبران بخشی از خسارت ها پرداخت شده امیدواریم با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا فعالیت های باشگا ها با حداکثر ظرفیت شروع شود تا شاهد احیای فعالیتهای ورزشی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز