مهدیخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جاده های استان قزوین لغزنده و رودخانه ها خروشان است

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۴۲۳۶
جاده های استان قزوین لغزنده و رودخانه ها خروشان است
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به دلیل بارش های پاییزی و احتمال بروز سیلاب جاده های استان لغزنده و رودخانه ها خروشان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدی خانی در این باره اظهارداشت: به دلیل بارش هایی که از شب گذشته در استان آغاز شده در برخی مناطق احتمال سیلاب و آب گرفتگی داریم.

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارش باران از عصر روز گذشته که تا پایان امروز یکشنبه ۱۸ آبان ماه ادامه دارد، احتمال لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و اصابت صاعقه در برخی از مناطق استان وجود دارد.

مهدی خانی یادآورشد: بارش ها به شکل باران و تگرگ خواهد بود و متعاقب آن احتمال بروز آب گرفتگی و سیلاب در سطح شهرها و مسیل ها وجود خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهارداشت: به شهروندان توصیه می شود در صورت تردد در جاده ها حتما احتیاط کنند و از سبقت و ترمز بیجا در سطوح لغزند جاده ها خودداری کنند.

وی گفت: همچنین درخواست می کنیم شهروندان از حضور در فضای باز به ویژه مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

مهدی خانی اضافه کرد: همچنین از کشاورزان درخواست می کنیم ضمن توجه به توصیه های کارشناسان از محصولات کشاورزی مراقبت کنند تا سیلابها و بارش ها به آنها آسیب نزند.

 

نظر شما