مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:‌

۳ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان قزوین واریز شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۴۸۱۲
۳ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان قزوین واریز شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بیش از ۳ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان قزوین واریز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسنعلی اصغری در جلسه ای که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: تعطیلات آموزش های حضوری و کم تحرکی با دور شدن دانش آموزان از کلاس های درس سلامت جسمی دانش‌آموزان را تهدید می کند و باعث کاهش شادابی و نشاط در میان دانش‌آموزان شده است.

اصغری با تاکید بر اینکه نیازمند معرفی الگوهای صحیح رفتارهای زندگی به دانش آموزان هستیم گفت: دانش آموزان و خانواده ها باید با آموزش و یادیگیری روش های ایجاد پویایی و تحرک در منزل آشنا شوند تا موجب افزایش شادابی و در نتیجه یادگیری موثر را فراهم آورند.

وی با اشاره به مشکلات نوجوانان دارای اضافه وزن برای اولیای محترم گفت: باید با تشکیل یک عزم و اراده ملی در سال تحصیلی جدید که شرایط آموزش ها بصورت غیر حضوری می باشد ،اقداماتی علمی صورت گیرد که فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان در معرض آسیب قرار نگیرد. تعطیلی آموزش های حضوری سلامت جسمی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می دهد.

اصغری با تاکید بر اینکه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) با هدف افزایش دانش دانش آموزان در مدیریت وزن و رسیدن به یک سبک زندگی سالم اجرا می شود افزود: این طرح داری سه مرحله است که در مرحله اول دانش آموزان با مشارکت خانواده ها به ارزیابی سنجش bmi می‌پردازند پس از آن مداخله و مشاوره صورت می‌گیرد و در پایان نیز توسط دانش اموزان این ارزیابی صورت  میگیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت معلمان و استمرار آموزش ها از طریق فضای مجازی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود، گفت: بیش از 3 میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان قزوین واریز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز