شهردار تاکستان خبر داد:

نصب و اصلاح تابلوی تصاویر شهدا در معابر تاکستان

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۸:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۵۴۰۵
نصب و اصلاح تابلوی تصاویر شهدا در معابر تاکستان
شهردار تاکستان از نصب و اصلاح تابلوی تصاویر شهدا در معابر شهر تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد پیری با بیان اینکه امروز همه ما امنیت و آرامش و پیشرفت را مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا هستیم اظهار کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند کمتر از جهاد نیست لذا همه وظیفه داریم در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گام برداریم.

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری  همه وظیفه داریم نام‌های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم. 

پیری ادامه داد: شهرداری تاکستان زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ادامه مسیر پر افتخار آنها را وظیفه و رسالت خود می داند.

شهردار تاکستان  خاطرنشان کرد : شهروندان  شهر تاکستان مردمی مومن و انقلابی و ولایت مدار هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس 76 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه نصب تصاویر شهدا در شهر می تواند تداعی کننده روحیه جهاد و شهادت در جامعه باشد شهرداری تاکستان تعویض و سامان دهی تابلوهای شهدا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 135 تابلو  تصاویر شهدا شهر تاکستان طراحی و در بلوار امام خمینی (ره) به عنوان شریان های اصلی و پرترافیک شهر جانمایی و نصب شده اند.

شهردار تاکستان تاکید کرد : بدون تردید ادامه راه شهدا با خدمت صادقانه و بی منت و درست محقق خواهد شد تمام توان و ظرفیت خود را در جهت خدمت به شهروندان شهید پرور شهر تاکستان به کار بسته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز