دادستان تاکستان:

اشتغال ۲۷۰ نفر در تاکستان/مشکلات ۱۲ واحد صنعتی رفع شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۵۹۹۲
اشتغال ۲۷۰ نفر در تاکستان/مشکلات ۱۲ واحد صنعتی رفع شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از اشتغال 270 نفر نیروی کار با اهتمام دستگاه قضائی و رفع مشکلات 12 واحد صنعتی تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی در این باره اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه جهش تولید از ابتدای سالجاری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبر، ضمن ارزیابی دلایل تعطیلی برخی از شرکت های تولیدی مستقر در شهرستان  با حضور روسای ادارات دولتی مرتبط از جمله ،گاز ،مالیات ،آب ،تامین اجتماعی، صنعت ومعدن ، برق... مشکلات موجود در12 شرکت بررسی و مرتفع شد.

وی در خصوص نتیجه اقدامات صورت گرفته در این قرارگاه بیان کرد: اشتغال 270نفر، جلوگیری از بیکار شدن 200 نفر از پرسنل شرکتهای مورد بررسی، پیشگیری از ورود آسیب های اجتماعی به کانون خانواده های آنان کمک به رونق وجهش تولید، فراهم شدن بستر ارتباط نزدیک صنعتگران ومدیران شرکت ها با دستگاه قضایی  درجهت حمایت از کار آفرینان وسرمایه گذاران وتلاش برای حل اختلافات آنان با دستگاه های اجرایی وبانک ها از جمله اقداماتی بود که در راستای حمایت از صنعتگران و نیروهای شاغل در شرکتها صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان یادآور شد: اخذ تسهیلات و بروز مشکلاتی در پرداخت اقساط دریافتی از مهمترین مسائل موجود در این شرکت ها بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز