جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

مهار ویروس کرونا با مشارکت مردم محقق می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۸۶۵۳۸
مهار ویروس کرونا با مشارکت مردم محقق می شود
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: مقابله با ویروس کرونا و کنترل و پیشگیری از اشاعه گسترده آن تنها با مشارکت و همراهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی ممکن می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: یکی از پدیده های قرن اخیر که همه انسانها را دچار آسیب جدی کرده بروز ویروس کرونا است که پیچیدگی آن چالش های زیادی ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: علیرغم اقدامات مهم انجام شده همچنان به دلیل پیچیدگی ویروس کرونا مقابله با این ویروس هر روز سخت تر می شود و یکی از راهکارهای مهم مبارزه با آن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

حبیبی یادآورشد: در مقابله با ویروس کرونا باید همه امکانات دولتی، مردم نهاد و بخش خصوصی و رسانه ای بسیج شوند تا بتوان از فراگیری آن پیشگیری کرد و اگر این همراهی نباشد، به نتایج خوبی نخواهیم رسید.

حبیبی 1

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: اگر تصور کنیم تنها با امکانات دولتی قادریم کرونا را مهار کنیم سخت در اشتباهیم و این کار مهم فقط با مشارکت همگانی ممکن می شود.

حبیبی گفت: سازمان‌ های مردم ‌نهاد استان قزوین لازم است برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند و مشارکت بیشتری در اجرای مصوبات ستاد داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این راستا با تشکیل چند جلسه با نمایندگان سازمان‌های مردم ‌نهاد و تشکل‌های مردمی از آنها درخواست کردیم برای مقابله با کرونا وارد میدان شوند و همراه مدیران دولتی باشند و ستاد نیز امکانات و تجهیزات مورد نیاز را تامین می کند.

کمبود کپسول اکسیژن در قزوین

حبیبی با اشاره به کمبودهای استان برای درمان بیماران کرونا اظهارداشت: در حال حاضر با توجه به افزایش بیماران کرونا در استان نیاز مبرمی به تامین اکسیژن بیماران بدحال داریم و امکانات موجود جوابگوی نیازها نیست.

کرونا 1

وی یادآورشد: از خیرین استان انتظار داریم برای تامین نیازهای درمانی بویژه کپسول اکسیژن با ستاد همکاری بیشتری داشته باشند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در ادامه از همه گروههای جهادی و مردمی بویژه حوزه علمیه و بسیج طلاب خواست در امر مبارزه با ویروس کرونا همکاری بیشتری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز