رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:

مشکلات رانندگان تاکسی در شهر محمدیه رسیدگی می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۶۸۴۱
مشکلات رانندگان تاکسی در شهر محمدیه رسیدگی می شود
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: بررسی و حل مشکلات رانندگان تاکسی در محمدیه در شرایط کرونا از اولویت های شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی مشکلات رانندگان تاکسی در خطوط چند گانه محمدیه و ناحیه شهری مهرگان روز پنجشنبه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی محمدیه، مدیر عامل سازمان حمل و نقل محمدیه و روسای خطوط تاکسیرانی درصحن شورایاسلامی برگزار شد.

شمس الله غلامی  دراین نشست با بیان اینکه باید به دغدغه رانندگان زحمت کش بخصوص رانندگان تاکسی توجه کرداظهارداشت: یکی از اولویت های ما رسیدگی به مشکلات حمل و نقل همگانی است که در شرایط کرونا با چالش های جدی مواجهند.

جلسه

وی اضافه کرد: متاسفانه شرایطی که ویرورس ناخوانده کرونا در دنیاایجاد کرده همه مشاغل را در برگرفته و ما وظیفه داریم برای کاهش آُسیب های آن در عرصه های مختلف تحت پوشش مدیریت شهری تدبیر کنیم.

غلامی یادآورشد: اجرای طرح کمک مومنانه که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد با استقبال خوب مردم و گروههای مختلف روبرو شد و شاهد مشارکت خیرین در کمک به آُیب دیدگان این عرصه بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: در این شرایط لازم است با حفظ وحدت و همدلی به کمک یکدیگر بشتابیم و چالش های این دوران را برطرف کنیم تا بتوانیم از دوران بحرانی با هز ینه کمتری عبور کنیم.

غلامی گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری محمدیه تلاش خواهند کرد برای رفع مشکلات و دغدغه رانندگان تاکسی همه توان خود را به کار گیرند تا بخشی از نگرانی های این افراد زحمتکش برطرف شود.

تاکسی

در ادامه این جلسه علی یار حسنی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر محمدیه اظهارداشت: در شرایطی که ویروس کرونا همه مردم را درگیر خود کرده و اقتصاد و معیشت مردم دچار چالش های جدی شده باید بتوانیم با تدبیر و مدیریت منطقی بخشی از آسیب ها را کم کنیم.

وی افزود: ویروس کرونا بسیاری از صنوف را با مشکلات اساسی مواجه کرده و شبکه حمل و نقل شهری نیز از این آسیب در امان نمانده و معیشت رانندگان تاکسی هم دچار چالش شده که باید برای کمک به این گروه اقدام کنیم.

حسنی یادآورشد:رویکرد شورای شهر محدیه پیگیری و کمک به حل مشکلات و نگرانی های رانندگان تاکسی است و در این راستا ضمن شناسایی مهمترین چالش ها در جلسات تخصصی برای پیدا کردن راه حل برنامه ریزی کرده ایم.

وی گفت: نگاه ما این است که در حد توان به حل مشکلات رانندگان کمک کنیم تا این افراد پر تلاش با خیال آسوده به خدمت رسانی خود در جابجایی مسافران شهری اقدام کنند.

نماینده شورای اسلامی شهر محمدیه در سازمان حمل و نقل با اشاره به مشکلات ناشی از فعالیت مسافرکش های شخصی در محمدیه و مهرگان اظهارداشت: شرایط کشور به گونه ای است که بسیاری از افراد شاغل در بخش های دیگر به دلیل تعطیلی مشاغل خود وارد کار مسافرکشی شده اند لذا ما هم باید به گونه ای تصمیم بگیریم که کسی متضرر نشود و معیشت دیگران هم آسیب نبیند.

حسنی یادآورشد: مدیریت شهری در محمدیه در خصوص ساماندهی، نظارت و کنترل بر شخصی های مسافرکش نسبت به دیگر شهرها فعالیت قابل قبولی داشته و شاید در شهر محمدیه مشکلات کمتری نسبت به مناطق دیگر داریم امات ای موضوع هم باید بررسی و حل شود.

علی یار حسنی در ادامه تصریح کرد: در شرایط حساس و آسیب پذیر کنونی همه ما در معرض آسیب های روانی و اقتصادی ناشی از کرونا هستیم لذا وظیفه داریم با درک شرایط کنونی برای کمک به یکدیگر هم عزم بیتری داشته باشیم و آسیب دیدگان را فراموش نکنیم.

 

وی گفت: امیدواریم با عزم جدی شهردار و شورای شهر بتوانیم برای کاهش مشکلات رانندگان شبکه حمل و نقل عمومی تصمیمات جدی بگیریم و رضایت رانندگان تامین شود.

کاظمی

علی کاظمی عضو دیگر شورای اسلامی هم در این جلسه به نقش مهم رانندگان در توسعه و رفاه شهری اشاره کرد و اظهارداشت: حمل و نقل نقش مهمی در توسعه شهری دارد و ما وظیفه داریم با نگاه ویژه به شبکه حمل و نقل عمومی در رفع مشکلات این بخش جدی باشیم.

کاظمی در خصوص تجهیز تاکسی های محمدیه و مهرگان به دستگاه کارت خوان اظهارداشت: با تامین تسهیلات لازم برای جهیز تاکسی ها به دستگاه کارتخوان زمینه حذف جابجایی پول نقد در شبکه حمل و نقل مهیا شده و گامی در مسیر کاهش آلودگی ها برداشته می شود.

در این جلسه نمایندگان رانندگان تاکسی های خطوط چند گانه سازمان حمل و نقل محمدیه دیدگاه ها و مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار حل آنها شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز