مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

عملیات برفروبی در گردنه آوج آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۲:۴۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۶۹۴۱
عملیات برفروبی در گردنه آوج آغاز شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با شروع بارش برف در گردنه آوج و محور قزوین به همدان عملیات نمک پاشی و برف‌روبی این مسیر از ساعتی پیش آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوینِ؛ جواد حق لطفی در این باره اظهارداشت: بارش برف در گردنه آوج موجب لغزندگی این مسیر شده که برای تامین ایمنی این جاده عملیات برفروبی را آغاز کرده ایم.

وی اضافه کرد: رانندگی در شرایط جوی زمستانی و برف و باران شرایط خاص خود را دارد که امیدواریم رانندگان با همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت مقررات رانندگی از بروز حوادث پیشگیری کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ثزوین یادآورشد: در عملیات راهداری زمستانی امسال ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین خدمات رسانی خواهند کرد. 

برفروبی222

حق لطفی بیان کرد: کاربران جاده‌ای برای آگاهی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اطلاعات جاده ها را دریافت کنند. 

وی گفت: خودداری از سفرهای غیر ضروری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و خودداری از سرعت و سبقت غیر مجاز می تواند سفر ایمنی را برای رانندگان ممکن کند.

حق لطفی تصریح کرد: با شروع بارش برف در گردنه آوج و محور قزوین به همدان عملیات نمک پاشی و برف‌روبی این مسیر از ساعتی پیش آغاز شده است. 

بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز جمعه نیمه جنوبی استان، شهرهای بویین‌زهرا، آوج و تاکستان تحت تاثیر بارندگی قرار دارد و در اواخر ساعات  نیز سامانه بارشی استان قزوین را ترک خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز