فرمانده انتظامی استان قزوین:

دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۵

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۷۳۵۷
دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح ۵
فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح 5 طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار مهدی حاجیان در این باره اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا عوامل این فرماندهی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش و آسایش شهروندان با رعایت نکات ایمنی به خدمت شبانه روزی پرداخته و باتوجه به مطالبه به حق مردم در راستای ایجاد امنیت پایدار در جامعه طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح 5 را با مشارکت کلیه یگانهای انتظامی و پلیس های تخصصی به مدت 48 ساعت در سطح استان قزوین اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مجموعا 120 نفر شامل سارق ، معتاد و خرده فروش مواد ، مالخر اموال اموال مسروقه، اراذل و اوباش و ... شناسایی و طی عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در اجرای این طرح 48 ساعته 9 نفره سارق که تاکنون به 35 فقره سرقت اعتراف کرده اند دستگیر و از آنها تعداد 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی ، 8 دستگاه خودرو سرقتی ، مقداری وسایل داخل خودرو و سایر اقلام سرقتی کشف و ضبط شد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه در این طرح 5 نفر متهم تحت تعقیب ، 73 نفر معتاد متجاهر و خرد فروش مواد مخدر ، 13 نفر اراذل و اوباش و 40 نفر سایر موارد دستگیر شده اند اظهار داشت : تعداد440 مورد اعمال قانون در حوزه راهور صورت گرفته و در این راستا 19 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: در مدت اجرای طرح بیش از  111 کیلو انواع مواد مخدر، تعداد 8 فقره پرونده کلاهبرداری، 1فقره پرونده جعل کشف و متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح 105 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت، تصریح کرد : برای 40 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شده و  16 واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت مقررات، ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب با دستور قضائی پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان جهت کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز می توانند ضمن توجه به هشدار های پیشگیری از سرقت ، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تماس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز