سعید قیصر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

۱۵ دستگاه تاکسی به ناوگان شهری محمدیه اضافه می شود / نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۳:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۸۳۴۱
۱۵ دستگاه تاکسی به ناوگان شهری محمدیه اضافه می شود / نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس
مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل کشور از افزایش 15 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل شهری محمدیه و نوسازی 20 دستگاه اتوبوس فرسوده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی و حل مشکلات سازمان حمل و نقل و ناوگان همگانی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با حضور سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل کشور، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه، رحیم لو شهردار، غلامی رئیس شورای اسلامی و نوری مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر محمدیه در دفتر مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل کشور برگزار شد.

محمدیه 5

سعید قیصر در حاشیه این نشست اظهارداشت: بیش از 20 هزار و 700 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل درون شهری کشور فعالیت می کند که از این تعداد 3700 دستگاه به علت مشکلات فنی از  خدمت رسانی خارج شده است. 

وی با اشاره به عمر مفید اتوبوس های تحت پوشش سازمان های حمل و نقل کشور افزود: طول عمر مفید اتوبوس های تحت پوشش سازمان های حمل و نقل کشور 12 سال است و با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده در تامین اعتبارات نگهداری و تعمیر خودروها با مشکلات زیادی مواجهیم. 

قیصر تصریح کرد: اتحادیه سازمان های حمل و نقل کشور در حال حاضر اعتباراتی برای بازسازی اتوبوس های حمل و نقل کشور در نظر گرفته که برای اتوبوس های با عمر بیش از 10 سال حدود 150 میلیونتومان وام بلاعوض و برای بازسازی اتوبوس های فرسوده 280 میلیون تومان تسهیلات کم بهره اختصاص خواهد داد.

اختصاص 20 دستگاه اتوبوس به شهر محمدیه

وی اظهارداشت: ناوگان حمل و نقل شهر محمدیه هم می تواند از این تسهیلات برخوردار شده و نوسازی شود که در این راستا 20 دستگاه اتوبوس نو و جدید به ناوگان حمل و نقل محمدیه اختصاص داده می شود.

قیصر اضافه کرد: با نوسازی ناوگان حمل و نقل محمدیه گام بلندی برای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان برداشته می شود.

محمدیه 3

مدیر عامل اتحادیه سازمان های حمل ونقل کشور یادآورشد: همچنین 15 دستگاه تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل  محمدیه اضافه خواهد شد که با این کار تردد شهری بهتر و روان تر خواهد شد.

قیصر گفت: با توجه به مصوبه ماه گذشته با مدیریت شهری و مدیرعامل سازمان حمل و نقل محمدیه در خصوص اختصاص 5 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل همگانی شهر محمدیه پیگیر تعیین اعتبارات هستیم که با توجه به شرایط کنونی 3 دستگاه اتوبوس دیگر به ناوگان این شهر ملحق خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل کشور در خصوص بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی هم گفت: بیمه تامیین اجتماعی رانندگان تاکسی یکی از دغدغه های این صنف است که در حال حاضر با پیگیری مسئولان به ویژه وزیر کشور دکتر رحمانی فضلی، در آینده نزدیک شاهد بهره مندی این عزیزان از خدمات بیمه تامین اجتماعی خواهیم بود.

وی در مورد پرداخت تسهیلات نوسازی و بازسازی تاکسی ها هم خاطرنشان کرد: تعداد تسهیلات نوسازی تاکسی ها محدودیتی ندارد و در صورت انعقاد قرارداد با خودروسازان این طرح به زودی در کشور عملیاتی خواهد شد که شهر محمدیه در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

قیصر

قیصر در خصوص الکترونیکی شدن دریافت و پرداخت کرایه در تاکسی ها هم گفت: یکی از برنامه های پیش روی  سازمان حمل و نقل کشور، دریافت کرایه در تاکسی ها بصورت الکترونیکی و حذف وجه نقد است که در این خصوص برنامه ریزی لازم صورت گرفته و به زودی به تمام شهرداری های کشور ابلاغ خواهد شد.

در ادامه یاور نوری مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر محمدیه پیگیر عملیاتی شدن این مصوبات شد.

 

 

نظر شما