غلامرضا حقایق‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تجهیز مجتمع توانبخشی شهید رجایی قزوین پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۸۳۸۹
تجهیز مجتمع توانبخشی شهید رجایی قزوین پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تجهیز مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی استان قزوین به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور با اعلام اینکه در استان قزوین تلاش داریم با فراهم کردن زیر ساخت های خدمات رسانی به جامعه ایثارگران استان را در خصوص فضاهای ورزشی، فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و .. ارتقاء دهیم، اظهار کرد: یکی از مهم ترین پروژه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی است.

وی افزود: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی در 5 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد که امکان دسترسی بخش زیادی از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را فراهم می کند.

حقایق پور با بیان اینکه عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی از سال 1388آغاز شده است، خاطرنشان کرد:  با تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی در صورت تامین تجهیزات مورد نیاز این مجموعه آماده بهره برداری می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام اینکه این مجتمع، دارای استخر، سالن های توانبخشی، سالن اجتماعات و فضای ورزشی است، تصریح کرد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی در چهار طبقه و در زیربنایی 7200متر مربع احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه طولانی شدن احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی به علت کمبود اعتبارات بوده است، گفت: تاکنون برای احداث این مجتمع نزدیک به 23میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

حقایق پور با یادآوری اینکه در حال حاضر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص فضا های فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی با کمبود امکانات مواجه است گفت: برای تجهیز مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی به  پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی یادآور شد: پیگیری و مکاتبات  در خصوص تامین این اعتبار در حال انجام است اما با توجه به دغدغه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص خدمت به جامعه ایثارگران درخواست داریم که این عزیزان ما را در سطح استان و ملی برای تامین این اعتبار همراهی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برای تجهیز مجتمع فرهنگی ، ورزشی و توانبخشی شهید رجایی همزمان با دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز