برای ارتقای مهارت آموزی در رشته باغبانی:

جهاد کشاورزی قزوین و سازمان فنی و حرفه ای تفاهم نامه امضا کردند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۱:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۸۵۲۸
جهاد کشاورزی قزوین و سازمان فنی و حرفه ای تفاهم نامه امضا کردند
سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و سازمان فنی و حرفه ای کشور برای ارتقای مهارت مربیان فنی و حرفه ای در رشته باغداری و باغبانی تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ این تفاهم نامه امروز دوشنبه در دفتر علی اوسط هاشمی معاون وزیر و رئیس سازمان فنی حرفه ای کشور به امضای فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مددی مدیر کل فنی و حرفه ای استان رسید.

ارتقای مهارت مربیان فنی و حرفه ای در رشته باغداری و باغبانی کشوری به عنوان نماینده رسمی مرکز تربیت مربی کرج ITC ازطریق هم افزایی و بهره برداری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری ازجمله دستاوردهای این تفاهم نامه عنوان شده است.

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با هدف مشارکت طرفین در اجرای دوره های مهارت آموزی و آموزشی و ارتقاء سطح  دانش بهره برداران بخش کشاورزی و متقاضیان حرفه آموزی امضا شده است.

وی بیان کرد: در صورت تحقق اهداف این شیوه نامه در سطح استان و همکاری موثر جهاد کشاورزی و ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای، با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته، شاهد کارآیی مهارت آموزان و بهره برداران بخش کشاورزی خواهیم بود که این کار نقش بسزایی در افزایش تولید در سال جاری خواهد داشت.

خمسه تصریح کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی و سازمان فنی و حرفه ای، شاهد جهش در تربیت نیروهای ماهر و متخصص در بخش های مختلف کشاورزی استان و کشور خواهیم بود و تلاش می کنیم تا دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین هم راه اندازی شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: ارتقای دانش فعالان بخش کشاورزی از دغدغه ها و نیازهای مستمر این عرصه است و با توجه به ظرفیت های خوب قزوین در بخش کشاورزی، آموزش های فنی و مهارتی این حوزه نیز نیازمند توجه و تقویت بیشتر است که این تفاهم نامه می تواند آنرا محقق کند.

‍ ‍

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز