مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

ادامه روکش آسفالت در مسیر بهرام آباد به دلیل بارش برف و سرما متوقف شده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۹۴۱۱
ادامه روکش آسفالت در مسیر بهرام آباد به دلیل بارش برف و سرما متوقف شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: روکش آسفالت در مسیر بهرام آباد به فلار که به دلیل بارش برف و سرد شدن هوا متوقف شده بزودی ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پس از بازدید هفته گذشته رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین از عملیات روکش آسفالت بخشی از مسیر قزوین به بهرام آباد در محدوده روستای کامان تا امامزاده فلار، خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که عملیات روکش آسفالت پس از بازدید نماینده مجلس متوقف شده و کار تشریفاتی بوده که برای رف هر گونه شبهه در این زمینه، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص آخرین وضعیت بهسازی این مسیر توضیحاتی ارائه کرد.

راه

حق لطفی در این باره اظهارداشت:پس از سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان و بازدید از پروژه های مهم راهسازی مقرر شد روکش آسفالت برخی جاده های فرعی و روستایی در اولویت قرار گیرد و اعتباری هم برای مسیر قزوین به بهرام آباد تامین شد.

وی اضافه کرد: روکش حدود 8 کیلومتر از مسیر قزوین به بهرام آباد و رازمیان از روستای جلفا ده به سمت امامزاده فلار در هفته های گذشته آغاز شد که نماینده قزوین هم بازدیدی از عملیات داشتند و بر تسریع در کار تاکید شد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حدود 600 متر از این مسیر پر تردد به صورت دولایه هم رگلاژ و هم آسفالت شده و به پایان رسید که در روزهای گذشته با تغییرات جوی و بارش برف مواجه شدیم و کار را متوقف کرده ایم. 

روکش

حق لطفی اظهارداشت: شب گذشته عملیات برفروبی در این مسیر انجام شد و در حال حاضر قادر به ادامه عملیات آسفالت نیستیم.

وی بیان کرد: روکش آسفالت گرم باید حتما در دمای بالای 10 درجه صورت گیرد و مدتی است که به دلیل بارش های پاییزی شاهد سرد شدن هوا و کاهش دما هستیم که عملا نمی توان عملیات را ادامه داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهارداشت: در اجرای تعهدات خود در روکش آسفالت این مسیر جدی هستیم و به آن عمل خواهیم کرد لذا تاکید می کنیم که  مردم نگران نباشند زیرا پیمانکار منتظر کاهش برودت هوا و بهبود شرایط اقلیمی است تا کیفیت روکش آسفالت آسیب نبیند.

راه 2

وی گفت:محور روستای کامان ، جلفا ده تا امامزاده فلار حدود هشت کیلومتر است که به صورت دو لایه شامل رگلاژ و روکش گرم در دستور کار قرار داردکه با گرم شدن هوا عملیات روکش آسفالت دوباره آغاز خواهد شد.

حق لطفی اظهارامیدواری کرد این مسیر 8 کیلومتری با اختصاص 10 میلیارد تومان در مدت یک سال روکش آسفالت شده و به بهره برداری برسد.

نظر شما