مسئول بسیج سازندگی استان قزوین:

۱۰۰ پروژه عمرانی بسیج سازندگی در استان قزوین افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۸۹۹۷۲
۱۰۰ پروژه عمرانی بسیج سازندگی در استان قزوین افتتاح می شود
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: 100 پروژه عمرانی با 13 میلیارد تومان اعتبار در مناطق محروم استان آماده بهره برداری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ مهدی صادق پور روز چهارشنبه در نشستی که به مناسبت چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی در مقر فرماندهی تیپ صاحب الامر برگزار شد اظهارداشت: بسیج در کنار اقدامات فرهنگی و بصیرتی در اجرای فعالیت های عمرانی نیز پیشگام است و تلاش می کند در زدودن چهره فقر و محرومیت پیشتاز باشد.

وی اضافه کرد: بیش از 800 گروه بسیجی در استان فعالیت می کنند که با کمک این افراد دلسوز توانسته ایم در عمران روستاها نقش آفرین باشیم.

صادق پور

سرهنگ صادق پور یادآورشد: در هفته بسیج طرح های زیادی افتتاح می شود که امیدواریم با بهره برداری از آنها لبخند رضایت در میان روستاییان نقش ببندد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: سازمان بسیج با بهره گیری از گروههای جهادی تلاش می کند به عنوان بازوی دولت نقش مهمی در کاهش مشکلات مناطق محروم ایفا کند و در سازندگی نقش داشته باشد.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج سازندگی تعداد ۱۰۰ طرح عمرانی، ورزشی، فرهنگی، دینی، آبخیزداری آماده افتتاح شده است.

سپاه 12

صادق پور اظهارداشت: از جمله این طرح ها یک مرکز بهداشت در تاکستان، دو دهنه پل، 9 دستگاه پل عابر پیاده، چمن مصنوعی، در آبیک و قزوین، 6 مورد کانال بتنی به طول ۲‌۵ کیلومتر، 12 هزار لیتر آبرسانی سیار، دو هزار متر لایروبی قناتها، ساخت ۱۰۰ متر دیواره حفاظتی، احداث 6 باب مسکن محرومان، 9 مورد تعمیر مسکن، ساخت دارالقرآن و ۱۱ باب خانه عالم، تکمیل بند انحرافی و آبخیزداری و دو سالن ورزشی است که برای اجرای آنها 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

در ادامه امیری مقدم دبیر کمیته هفته بسیج استان قزوین هم گفت: با برگزاری رزمایش مجازی ثامن با حضور ۶۰۰ کانال در پیام رسان ایتا و فضا سازی شهری و مبلمان شهری اقدامات خوبی در هفته بسیج صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز