معاون اقتصادی استانداری قزوین:

جریانات سیاسی نباید ما را از خدمت به مردم بازدارد/ حمایت جدی از تولیدکنندگان

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۰۴۱۷
جریانات سیاسی نباید ما را از خدمت به مردم بازدارد/ حمایت جدی از تولیدکنندگان
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: جریانات سیاسی نباید ما را از خدمت به مردم بازدارد و در این شرایط استقبال از تولیدکننده و سرمایه گذاران عزم جدی مدیران استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عیسی قبادی در شصت و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: جریانات سیاسی نباید ما را از خدمت به مردم بازدارد و یا سرعت خدمت رسانی را کم کند بلکه این روزها نیازمند هماهنگی و تعامل بیشتری بین مدیران هستیم تا کارها شتاب گیرد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم اشتغال و تولید رونق بگیرد باید بتوانیم سرمایه گذاران را بخوبی در استان جذب کنیم و موانع پیش روی آنها را برداریم در غیر این صورت استانهای دیگر براحتی آنها را به سمت خود برده و ما از این فرصت باز می مانیم.

1234

قبادی بیان کرد: خوشبختانه اتاق بازرگانی قزوین با تجربه و توانمندی بالایی که دارد پای کار است و می تواند بازوی دولت باشد و در اتخاذ تصمیمات درست و رفع موانع تولید به ما کمک کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: باید از سرمایه گذار حمایت کرده و به استقبالش برویم و خود مدیران گره گشای مشکلات آنها باشند تا سرمایه گذار از آمدن به قزوین احساس آرامش کند.

وی اضافه کرد: همه وظیفه داریم برای حل مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان وقت بگذاریم و درست تصمیم بگیریم تا کارها به سمت تولید روان شود.

قبادی از همکاری دستگاه قضا در استان در حل مشکلات تولیدکنندگان تشکر کرد و اظهارداشت: با همدلی و تعامل ایجاد شده میان دستگاههای اجرایی و بخش صنعت و تولیدکنندگان امیدواریم چالش های این بخش به حداقل برسد.

4321

قبادی گفت: در آغاز موج اول ویروس کرونا توانستیم با بسیج همه امکانات با راه اندازی 30 خط تولید در بخش مواد ضد عفونی بیش از 30 درصد نیازهای کشور را تامین کنیم و در بخش تولید ماسک هم موفقیت های زیادی داشتیم و تامین نیازهای دیگر هم محقق شد. 

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: بسیار امیدوار هستیم با تداوم همدلی و همکاری بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت اتاق بازرگانی و نمایندگان مجلس گامی اساسی برای حل چالش های تولید در استان برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز