دهقانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کمیته امداد قزوین برای ۷۴۰ نفر شغل ایجاد کرده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۰۷۱۲
کمیته امداد قزوین برای ۷۴۰ نفر شغل ایجاد کرده است
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: با تحقق 104 درصدی برنامه های کاریابی در استان در سال جاری برای 740 مددجو شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی دهقانی در این باره اظهارداشت: ایجاد اشتغال و خودکفایی معیشتی خانواده ها از مهمترین برنامه های کمیته امداد است که در این راستا برنامه های مدونی پیش بینی و عملیاتی شده است.

وی با تشریح عملکرد هشت ماهه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یادآورشد: پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع صندوق قرض الخسته امداد ولایت قزوین به 469 نفر از اقدامات انجام شده است.

دهقانی تصریح کرد:شناسایی 150 نفر ازجهاد گران کارآفرین برای همکاری با حوزه اشتغال امداد در مناطق شهرستانی، پرداخت تسهیلات اشتغال به ۱۹۰۰ نفر از افراد مستعد اشتغال تحت حمایت و دهک های کم درآمد جامعه و جذب ۶۵ میلیارد تومان از منابع بانکی و امدادی در ردیف دیگر فعالیت های این نهاد است.

دهقانی 3

وی گفت: همچنین با هدف آموزش، توسعه کسب و کار و بازاریابی مناسب و پایدار، امسال طرح راهبری شغلی برای ۴۰۰ نفر از مددجویان اجرا شده است.

دهقانی از راه اندازی سه کارگاه تولیدی در شهرهای شریفیه، محمودآباد و قزوین هم خبر داد و یادآورشد: اشتغال بیش از ۲۳۰ نفر از کارجویان امداد در شرکت های دانش بنیان و نوآور هم محقق شده که گام ارزشمندی در توسعه کسب و کار محسوب می شود.

معاون کمیته امداد حضرت امام استان همچنین اضافه کرد: نظارت بر  1300 از طرح های ایجادی سال 99 بواسطه کارشناسان اشتغال با هدف راستای آزمایی و پیشگیری از انحراف هم طرح صورت گرفته است.

وی گفت: پرداخت  6 میلیارد تومان تسهیلات کارفرمایی به شرکت ها و کارخانجات متقاضی نیروی کار، تعامل با بانک های عامل جهت تسهیل و جذب اعتبارات بانکی، استعدادسنجی، مشاوره تخصصی و آماده سازی 2400 پرونده اشتغال و معرفی  متقاضیان به بانک ها، دوخت حداقل 1000 دست لباس های« گان» بیمارستانی در مراکز تولیدی پیشکاری، راه اندازی ۵ مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی در مراکز شهرستانها ازدیگر کارهای انجام شده در معاونت اشتغال کمیته امداد استان قزوین است.

اشتغال 2

دهقانی بیان کرد: برگزاری دو رویداد بزرگ کارآفرینی و دانش بنیان در سال جاری، انعقاد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فن آوری استان، شرکت شهرک های صنعتی، سازمان فنی و حرفه ای، سازمان بسیج سازندگی، دانشکده علوم و فنون، سازمان جهاد دانشگاهی، دانشکده کار و موسسات آموزشی و انعقاد قرارداد همکاری با 40 نفر از راهبران شغلی از فعالیت های دیگر این نهاد است.

وی از اجرای برنامه های آموزشی مهارتی و کسب و کار برای 3434 نفر هم خبر داد و اظهارداشت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال کمیته امداد در استان عزم جدی داریم این نهضت و خدمت مضاعف به خانواده های شریف امداد با تمام توان و با روحیه جهادی و انقلابی ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز