مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

خبرگزاری برنا در استان قزوین می تواند به یک رسانه شاخص تبدیل شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۰۹۶۸
خبرگزاری برنا در استان قزوین می تواند به یک رسانه شاخص تبدیل شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: خبرگزاری برنا با بهره گیری از جوانان علاقمند در عرصه های مختلف می تواند به رسانه ای شاخص و تاثیرگذار در استان قزوین تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه معارفه سرپرست جدید خبرگزاری برنا در استان قزوین روز شنبه با حضور عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان، علی لطفی معاون فرهنگی و امور  جوانان، افسانه حسن نایبی معاون توسعه ورزش، حسین بکان معاون توسعه منابع اداره، اسلامی صدر مسئول بازرسی در محل این اداره برگزار شد.

234

عباس علایی مقدم در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: نیروهای مردمی و جهادی بسیج با حضور در عرصه های مختلف توانسته اند در خدمت رسانی الگوی موثری برجا بگذارند و نقش آنها در رفع محرومیت نیز تعیین کننده بوده است.

وی اضافه کرد: در دوران انتشار ویروس کرونا نیز شاهد مشارکت گروههای مختلف بویژه بسیجیان در کمک رسانی هستیم و با تداوم خدمت رسانی جهادی می توانیم کارهای ارزشمندی را محقق کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در عصر کنونی تصریح کرد: در عصر ارتباطات باید با استفاده از ابزار رسانه بتوانیم ضمن انعکاس خبرهای ورزشی در معرفی توانمندی های بخش ورزش و امور جوانان هم موفق عمل کنیم.

خبرگزاری برنا ظرفیت موثری در انعکاس فعالیتهای ورزشی است

علایی مقدم تصریح کرد: خبرگزاری برنا در یک سال گذشته با تلاش خوب آقای مهدی چگینی که از ورزشی نویسان استان هستند توانست با محدودیت های شدید منابع مالی در انعکاس خبرهای ورزشی موفق باشد و این کار بدون انگیزه و عشق و علاقه ممکن نمی شد.

3456

وی اضافه کرد: دوری از نگاه سیاسی در برنا یک ضرورت است تا فعالیت حرفه ای این رسانه تحت تاثیر جریانات سیاسی و حزبی قرار نگیرد و به عنوان بازوی اداره ورزش بتواند به معرفی ظرفیت های ورزشی، جوانان مستعد و مشکلات این بخش ها کمک کند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: هر چند خبرگزاری برنا یک رسانه عمومی است و باید در عرصه های دیگر هم بخوبی فعال باشد اما انتظار داریم رویکرد اصلی و محور بیشتر خبرها در حوزه ورزش و جوانان باشد و ما بتوانیم از این ابزار استفاده بهتری در بیان مطالبات و فعالیت های خود داشته باشیم.

وی از معرفی سرپرست جدید خبرگزاری برنا هم استقبال کرد و یادآورشد: حضور آقای جباری به عنوان یکی از پیش کسوتان عرصه خبر که توان بالایی دارند در خبرگزاری می تواند امیدواری ما را در برند شدن خبرگزاری برنا در استان بیشتر کرده و جایگاه این رسانه را تقویت کند.

1233

علایی مقدم اضافه کرد: امیدواریم خبرگزاری برنا در دوره جدید فعالیت خود بتواند در ردیف رسانه های شاخص و مطرح استان قرار گیرد.

در ادامه مهدی چگینی سرپرست سابق خبرگزاری برنا با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده اظهار داشت: در یک سال گذشته تلاش کردیم با یک نیروی پای کار بدون دریافت حق الزحمه ای در راستای انعکاس فعالیتهای ورزشی موفق عمل کنیم تا رویدادهای این بخش به اطلاع مردم برسد.

وی بیان کرد: علیرغم سختی های مالی اما تجربه خوبی را کسب کردیم و همچنان امیدواریم با کمک رسانه های ورزشی در اعتلای جایگاه ورزش استان موفق باشیم. 

در ادامه محمدرضا جباری سرپرست جدید خبرگزاری برنا در استان قزوین ضمن تشکر از خدمات صادقانه و ارزشمند سرپرست سابق اظهارداشت: در این رسانه تلاش خواهیم کرد با استفاده از جوانان علاقمند به امور خبری و ورزشی نویسان توانمند استان ضمن تقویت جایگاه خبرگزاری برنا، این رسانه را در ردیف خبرگزاری های شاخص استان قرار داده و آن را به عنوان یک منبع خبری وزین مطرح کنیم.

جباری

وی اضافه کرد: در این راه نیازمند همراهی مدیران و معاونان امور ورزش و جوانان استان هستیم و تلاش می کنیم صدای رسای جوانان باشیم و در انعکاس فعالیت های ورزشی نیز موفق عمل کنیم.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مهدی چگینی سرپرست سابق، محمدرضا جباری به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری برنا در استان قزوین معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز