امام جمعه قزوین:

کادر درمانی و پرستاری در دوران کرونا افتخاری بزرگ خلق کردند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۱۳۱۳
کادر درمانی و پرستاری در دوران کرونا افتخاری بزرگ خلق کردند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: کادر درمانی، پرستاری و پزشکی با ایثار خود حماسه آفریدند و همه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی قدردان آنها باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: باید به تمامی کادر درمانی، پرستاری و پزشکی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی خسته نباشید و خدا قوت گفت که با ایثار خود به نجات جان بیماران شتافتند و با ایثارگری برگ زرینی را در سند خدمت خود به ثبت رساندند.

کرونا 7

وی بیان کرد: خدمت رسانی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این ایام موج می زند و همه باید قدردان این خدمات باشیم و در همکاری با مسئولان ستاد کرونا همراهی بیشتری کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: بدون شک دوران کرونا می گذرد و دایمی نیست و روزی تمام خواهد شد ولی در این میان آنها که خدمت صادقانه داشته اند و جان بیماران را نجات داده اند سربلند و رو سفید هستند.

عابدینی بیان کرد: در استان قزوین خدمتگزاران و شهدایی چون لشکری، رجایی، بابایی، مرحوم ابوترابی، بابایی و آیت الله ابوترابی ها و باریک بین ها الگوی ما هستند که امروز هم می توانند برای ما درس خدمت رسانی باشند و دیگران تشویق شوند تا کارهای تاثیرگذار انجام دهند و ما نیز باید کاری کنیم تا سهم بیشتری برای خود قایل باشیم. 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: آنچه از ما روحانیون در بسیج مردمی و نیروهای جهادی و دینی انتظار می رود آمادگی داریم در خدمت مردم استان باشیم تا همه در کار مشارکت کنند.

وی بیان کرد: به گفته قرآن کریم هر خوبی که برای شما ایجاد شده از سوی خدا و هر بدی از سوی انسان هاست و باید از مصیبت ها درس بگیریم و مسیر درست را انتخاب کنیم.

کرونا 2

آیت الله عابدینی اظهارداشت: اگر دارویی کشف می شود حتما با لطف و اراده الهی است و ما نیز در هر کاری باید پیوست الهی داشته باشیم و خدای ناکرده زندگی مدرن و دانش و توانمندی دنیایی ما را مغرور نکند تا از یاد خدا غافل شویم. 

امام جمعه قزوین در ادامه گفت: بسیار خرسندیم که دانشمندان جوان ما به موفقیت هایی در تولید داروی درمان کرونا دست یافته اند و امیدواریم این دستاوردها بتواند ما را از شر ویروس کرونا نجات دهد.

نظر شما