جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

خوابگاههای دانشجویی قزوین برای قرنطینه در اختیار ستاد عملیاتی کرونا قرار می گیرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۱۳۶۰
خوابگاههای دانشجویی قزوین برای قرنطینه در اختیار ستاد عملیاتی کرونا قرار می گیرد
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: 3 خوابگاه دانشجویی و دو مهمانسرا برای اجرای طرح قرنطینه در اختیار بیماران کرونایی قزوین قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با تشکیل 10 کمیته در قرارگاه عملیاتی کرونا امیدواریم اجرای مصوبات و محدودیت های جدید با سرعت بیشتری اجرا شود.

وی بیان کرد: تمام مدیران کل، معاونان و مدیران شهرستانی در 14 روز آینده در آماده باش کامل هستند تا در خدمت رسانی کوتاهی نشود و یک سوم کارمندان هم به صورت حضوری و مابقی برای دور کاری و حضور در قرارگاه عملیاتی کرونا آماده خدمت رسانی خواهند بود.

نامدار 2

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی بایستی نسبت به هزینه کرد خرید ماسک و مواد ضد عفونی برای کارمندان خود اقدام کنند و بر نحوه رعایت پروتکل ها هم نظارت کافی داشته باشند.

حبیبی تصریح کرد: از ظرفیت کارمندانی که دور کاری می کنند می توان در امور نظارت و بازرسی تیم های گشت عملیاتی استفاده کرد تا کارها شتاب گیرد.

وی بیان کرد: ظرفیت خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی برای کادر درمانی و یک خوابگاه دانشگاه آزاد و یک خوابگاه دانشگاه بین الملل و دو مهمانسرای بخش خصوصی نیز برای طرح قرنطینه در اختیار قرارگاه عملیاتی قرار خواهد گرفت.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی درخواست تامین دو دستگاه اکسیژن ساز و خرید 200 هزار عدد ماسک برای نیروهای جری طرح هوشمند محدودیت را دارد که با کمک شهرداری برای تامین آن اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری موظف است مبلغ یک میلیارد تومان از اعتبارات خود را برای امور پشتیبانی هزینه کند و در تولید محتوای آموزشی هم مشارکت داشته باشد.

کرونا 2

حبیبی گفت:  سامانه ۱۳۷ شهرداری در اختیار پلیس راهور خواهد بود تا در اجرای طرح محدودیت تردد مورد استفاده باشد و تسهیلات مورد نیاز مهدهای کودک، باشگاههای ورزشی و موسسات قرانی هم آماده پرداخت شده که در صورت ارائه درخواست داده می شود.

وی از روسای سازمان صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان خواست برای خرید 400 دستگاه اکسیژن ساز همکاری لازم را داشته باشند و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم خواست برای تامین داروی مورد نیاز بیماران کلیوی اقدام شود.

 

نظر شما