مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

گروههای جهادی و طلاب در خدمت ستاد کرونای استان قزوین هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۱۳۶۸
گروههای جهادی و طلاب در خدمت ستاد کرونای استان قزوین هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: گروههای جهادی، طلاب و روحانیون و نیروهای مردمی قزوین در خدمت ستاد کرونا برای اجرای طرح هوشمند محدودیت کرونا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام زهرایی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با گسترش ویروس کرونا تمامی گروههای جهادی به همراه طلاب و روحانیون در کنار سایر اقشار برای کمک به فعالان ستاد کرونا در آمادگی کامل هستند و در برنامه ها مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: گروههای مردمی و جهادی در آموزش های مختلف و غربالگری فعال شده اند و با راه اندازی یک مرکز ثابت غربالگری در مدرسه صدرا و یک مرکز سیار نسبت به تست بیماران مشکوک مشارکت دارند.

زهرایی بیان کرد: طلاب جوان استان نیز در کنار سپاه با حضور در بیمارستانها به یاری نیازمندان و بیماران شتافته اند و در توزیع بسته های معیشی و کمک مومنانه نیز نقش آفرین هستند.

نامدار 1

وی اظهارداشت: در این شرایط باید مساجد به عنوان محور کمک های مومنانه و محل ساماندهی امور مورد توجه باشد و تعطیل نشود هر چند اقامه نماز جماعت به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در این اماکن مقدس ممنوع شده است.

در ادامه سرهنگ برین مسئول کمیته غربالگری و طرح محله محور گفت: با راه اندازی شش گروه تخصصی در 38 محله ساماندهی کارها انجام شده است.

وی اضافه کر: با تشکیل جلسه فرماندهان سپاه با گروههای جهادی محله محور در خصوص آموزش گروههای جهادی هم اقداملات لازم انجام شده که این کار توسط روحانیون و جبهه فرهنگی صورت گرفته است.

سرهنگ برین اظهارداشت: در استان 800 گروه جهادی ساماندهی شده و با استفاده از کادر درمانی سپاه تلاش می کنیم به کاهش بیماری در استان کمک شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز