جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

ویروس کرونا، اتوبانهای استان قزوین را خلوت کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۱۹۹۳
ویروس کرونا، اتوبانهای استان قزوین را خلوت کرد
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: ویروس کرونا موجب خلوت شدن محورهای مواصلاتی و اتوبان های استان قزوین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: استان قزوین در مسیر تردد استانهای شمالی، غربی، و پایتخت کشور قرار دارد که از محورهای اصلی و اتوبانهای منتهی و عبوری استان از پرترددترین محورهای کشور محسوب می شود.

وی بیان کرد: سه محورقزوین به تهران، قزوین به زنجان و قزوین به رشت از پر ترافیک ترین محورهای مواصلاتی کشور هستند که بخش زیادی از جابجایی ها در این مسیرها صورت می گیرد.

حبیبی 1

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: بر اساس پایش دوربین ها کنترل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان میزان تردد در محورهای قزوین به رشت حدود 73 درصد، مسیر قزوین به زنجان 64 درصد و قزوین به تهران 60 درصد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح هوشمند مدیریت محدودیت و ممنوعیت کرونایی کاهش یافته است.

استقبال مردم از طرح هوشمند قابل توجه است

حبیبی گفت: ارزیابی صورت گرفته نشان می دهد اکثر مردم از اجرای این طرح استقبال خوبی داشته اند و پیش بینی می شود میزان تردد ها در ادامه روند اجرای طرح نیز کاهش قابل توجهی  داشته باشد و اتوبانها خلوت شود.

وی بیان کرد: اگر اتوبانها و بازار خلوت شود، میهمانی ها و جشن ها تعطیل شود بدون تردید کرونا مهار خواهد شد و کادر درمانی نیز زحمات بیشتری را متحمل نخواهد شد.

اتوبان خلوت 2

حبیبی اظهارداشت: با کنترل ترددهای شهری و برون شهری، می توان امیدوار شد که ویروس کرونا از شهری به شهر دیگر منتقل نشده و از منطقه ای به منطقه ای دیگر سرایت نکند و قادر باشیم تا این ویروس مهلک را مهار کنیم. 

وی از همکاری شهروندان در اجرای طرح محدودیت ها تشکر و قدردانی کرد و خواستار تداوم این مشارکت تا پایان زمان اجرای آن شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز