فرماندار بویین زهرا:

مقابله با کرونا نیازمند درک مشترک مسئولان، مجریان و شهروندان است

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۳۰۳۶
مقابله با کرونا نیازمند درک مشترک مسئولان، مجریان و شهروندان است
فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: با درک مشترک بین مسئولا، مجریان و مردم می توان در طرح های مقابله با کرونا به موفقیت رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در بیست و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بوئین زهرا که روز سه شنبه در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: هر زمان درک مشترکی بین مسئولین مجریان و شهروندان شکل گرفته توانسته ایم در برنامه ها به نتایج بهتری دست یابیم و موفق شویم.

فرماندار بوئین زهرا ضمن قدردانی از راه اندازی مسجد مجازی در عصمت آباد، این حرکت معنوی را اقدامی متناسب با شرایط کرونایی دانست و گفت: ایجاد چنین فضاهایی در سطح شهرها و روستاها می تواند راهکاری موثر در جلوگیری از برگزاری مراسم ترحیم باشد.

کرونا 33

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان بویین زهرا در ادامه افزود: همراهی مردم و اصناف در اجرای دقیق و صد در صدی مصوبات طرح جامع محدودیت‌ها در شهرستان بوئین زهرا قابل تقدیر است و این مشارکت باید تداوم یابد.

آقاعلی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تداوم روند همکاری و همراهی‌ شهروندان شاهد روزهای خوبی در زمینه مهارکرونا در این شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و دوری از هر گونه مراسم و تجمع و دورهمی می تواند آمار مبتلایان به کرونا را بشدت کاهش دهد.

 

نظر شما