معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین:

برخورد اتوبوس با ایستگاه عوارضی قزوین ۱۴ مجروح برجای گذاشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۸۲۵
برخورد اتوبوس با ایستگاه عوارضی قزوین ۱۴ مجروح برجای گذاشت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با ایستگاه عوارضی قزوین به کرج 14 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت الله هاشمی در باره این حادثه اظهارداشت:  در ساعت23  شب گذشته مطلع شدیم که یک دستگاه اتوبوس در تصادف با تریلی از مسیر منحرف و وارد گیت‌های عوارضی قزوین کرج شد که این حادثه در نزدیکی پایگاه فوریت‌های پزشکی اتفاق افتاد که بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این تصادف14 مصدوم داشت که یک نفر در محل حادثه درمان شد و ۱۳ مصدوم دیگر پس از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی توسط اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

هاشمی تصریح کرد: گزارشی مبنی بر انحراف و برخورد اتوبوس با کیوسک عوارضی شماره 2 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اعلام شد و بلافاصله 3 تیم از پایگاه های امداد و نجات عوارضی شماره 2 و محمدیه به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری مرکز فوریت ها به آنها امداد رسانی شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات 9 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب 3 تیم امدادی با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات با همکاری عوامل اورژانس اقدام به امدادرسانی به مصدومین حادثه کردند.

هاشمی بیان کرد: هم افزایی عوامل اورژانس و هلال احمر جهت اعزام تیم های امدادی به صحنه حادثه و انتقال مصدومین به مرکز درمانی و کار تیمی منسجم نجاتگران جمعیت هلال احمر در رهاسازی و امدادرسانی به گرفتاران در اتوبوس در این عملیات مورد توجه قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز