مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

۶۱ واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان قزوین مستقر شده اند

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۳۸۹۶
۶۱ واحد دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان قزوین مستقر شده اند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت:61 واحد تولیدی و طرح صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور در این باره اظهار داشت: در حال حاضر 61 واحد تولیدی و طرح صنعتی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده که از این تعداد 27 واحد به عنوان شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده و 34 واحد تولیدی مستعد دانش بنیان در مرحله ثبت نهایی است.

وی تصریح کرد: بیشترین شرکت های دانش بنیان در شهرکهای صنعتی کاسپین و لیا مستقر هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری واحدهای تولیدی دانش بنیان و مستعد دانش بنیان در شهرکها و  نواحی صنعتی استان بیش از دو هزار 500 میلیارد ریال برآورد می شود که زمینه اشتغال  دو هزار و 847 نفر را فراهم کرده است.

خانپور یادآورشد: شرکتهای دانش بنیان متقاضی زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی می توانند از امکان کاهش ۱۰ درصد بخشودگی به قیمت حق بهره برداری استفاده کنند و اگر بتوانند در موعد مقرر پروانه ساختمانی و بهره برداری را دریافت کنند از مشوق خاص هم بهره مند می شوند.

خانپور 2

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: مشوق ها و برنامه های حمایتی برای شرکتهای دانش بنیان پیش بینی شده که دریافت تسهیلات و  معافیت مالیاتی، معافیت عوارض، حقوق گمرکی و سود بازرگانی، ارائه تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان برای تبدیل ایده به محصول و اشتغال دانش آموختگان برتر فناور، حمایت از صادرات محصولات شرکتهای دانش بنیان با هدف توسعه بازار صادراتی، برنامه ریزی جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی بصورت رایگان از جمله برنامه های حمایتی از این شرکتهاست.

وی گفت: این واحدهای تولیدی در زمینه محصولات سیستم کنترل الکترونیکی خودرو، سنگ ساختمانی، محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی و بهداشتی، قطعات و پروفیل های الاستومری و اسفنجی، قطعات سیستم برق رسانی و احتراق دستگاههای تصفیه آب و فاضلاب، دستگاههای آب شیرین کن، میز تست موتور الکتریکی، دستگاه تست مقاومت فشاری و خمشی، دستگاه تست سایش، فعالیت دارند.

خانپور اظهارداشت: همچنین تولید کره‌های گیاهی، انواع اتصالات لوله از فلزات آهنی شیرآلات صنعتی هیدرولیک با مکانیزم خودکار، ساخت قطعات متالوژی پودر فولادی و فلزات غیرآهنی، لنزهای کریستالی (لامپ ماشین و چراغ برق)، اسید کلرید ریک، آماده سازی الیاف اکرلیک، سود سوز آور جامد، ماشین آلات سائیدن، جدا کردن، دسته بندی کردن، سرند کردن  مواد معدنی، تولید روغن DOTP، کاتالیت کانورتر – موتور ودوچرخه، مصنوعات چوبی، انواع فیلترهای صنعتی، کک نفتی کلسینه شده، تولید کننده های موثره دارویی، فرو مولیبدن- اکسید مولیبدن و نمکهای رنیوم از دیگر واحدهای دانش بنیانی است که در شهرکهای صنعتی استان مستقر شده و فعالیت می کنند.

وی از صاحبان واحدهای دانش بنیان و طرح و ایده های برتر درخواست کرد برای استقرار و فعالیت در شهرکها و نواحی صنعتی با مراجعه به امور متقاضیان از مشوق های ویژه بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز