مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان البرز افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۲۰:۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۴۴۶۹
بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان البرز افتتاح شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: برای تامین وسایل توانبخشی نیازمندان، بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان البرز با مشارکت خیرین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان البرز با حضور فرماندار شهرستان البرز، مدیرعامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین و همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان البرز و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، روز سه شنبه افتتاح شد.

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی شهرستان البرز اظهار داشت: هلال احمر تاکنون با کمک و یاری خیرین و سازمان داوطلبان موفق به تاسیس شش مرکز بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان شده که به بیماران نیازمند از این تجهیزات به صورت امانی و بدون هزینه خدمات ارائه می شود. 

وی افزود: این بانک امانات به ارزش یک میلیارد ریال با کمک و یاری خیرین تهیه و تحویل جمعیت هلال احمر شد تا این جمعیت براساس مقرارت در اختیار بیماران نیازمند قرار دهد.

آصفی بیان کرد: بسیاری از بیماران نیازمند توانبخشی، بضاعت مالی برای توانبخشی و درمان ندارند و این بانک تجهیزات می‌تواند فرصت خوبی باشد تا به صورت امانت این تجهیزات را استفاده کرده و بعد از برطرف شدن نیاز خود برای استفاده دیگر بیماران به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: این قبیل کارهای نیکوکارانه باید الگو برای دیگر خیرین و افراد متمکن استان باشد و همه خیرین و نیکوکاران استان می توانند کمکهای نقدی خود را به حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷خیرین هلال احمر واریز کنند.

وی گفت: خانواده هایی که تجهیزات پزشکی بلا استفاده دارند نیز می توانند این تجهیزات را به بانک امانات در شعب جمعیت هلال احمر تحویل دهند. 

نظر شما