با صعود به مرحله نهایی لیگ برتر:

والیبالیست های شهرداری قزوین به پیروزی مقابل تیم های مدعی می اندیشند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۶۶۰۱
والیبالیست های شهرداری قزوین به پیروزی مقابل تیم های مدعی می اندیشند
تیم والیبال شهرداری قزوین با صعود به مرحله نهایی لیگ برتر، حالا به رویای برتری مقابل تیم های مدعی در لیگ برتر می اندیشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور هم در حالی به کار خود پایان داد که بانوان والیبالیست شهرداری قزوین به مانند هفته دوم عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشتند.

شاگردان اکرم قهرمانی درتیم والیبال شهرداری قزوین که درگروه الف این رقابت ها با تیم های اکسون تهران ، سروقامتان بابل وتیم قدرتمند سایپای تهران هم گروه هستند، با برتری مقابل اکسون تهران و سروقامتان بابل درهفته های اول و دوم به نوعی صعود خود را به مرحله نهایی این رقابت ها تضمین کردند.

تیم والیبال شهرداری قزوین در دیدارهای پیش روی خود در دو دیدار متوالی هفته های اول و دوم با نتایج مشابه 3 – صفر حریف مازندرانی خود را از پیش رو برداشت.

نماینده استان در دیدار مقابل اکسون تهران هم در مرحله نخست 3 – صفر به برتری رسید و در دیدار هفته دوم هم در یک دیدار نزدیک و حساس با نتیجه 3-2 پیروز شد تا چهارمین برد شیرین خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر به دست آورد.

بدون شک رقیب اصلی تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین در فصل جاری رقابت های برتر تیم قدرتمند سایپا تهران است ، تیمی که امسال هم به نظر می رسد با بازیکنانی خوبی که در ترکیب خود دارد ، عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است.

والیبالیست های شهرداری در دو دیدار خود مقابل این رقیب قدرتمند در هفته های اول و دوم با نتایج مشابه 3- صفر تن به شکست دادند و با این وجود به عنوان تیم دوم راهی مرحله  نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شدند.

سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین در باره تیمش می گوید: از مهرماه تمرینات تیم را به صورت منظم آغاز کرده ایم و بازیکنان خوشبختانه به هماهنگی ، قدرت بدنی و آمادگی خوبی دست یافته و می توانند در مرحله نهایی بهتر ظاهر شوند.

اکرم قهرمانی کسب عنوان دومی تیمش در مرحله مقدماتی لیگ برتر و صعود به مرحله نهایی را سخت می داند و می گوید: همه تیم های حاضر در لیگ برتر از سایپا گرفته تا ذوب آهن و پیکان بازیکنانی دارند که سال هاست در لیگ برتر و مسابقات ملی بازی می کنند و تیم ما از بازیکنانی تشکیل شده که بیشتراز رده سنی امید در سطح ملی بازی نکرده است.

وی اظهار امیدواری می کند که شاگردانش در مرحله نهایی این رقابت ها مقابل تیم های مطرح لیگ قدرتمند ظاهر شوند و اگر چه دیدارهای سخت و دشواری خواهیم داشت ،  اما برتری مقابل تیم های مدعی اگرچه کار سختی است ف اما غیر ممکن نخواهد بود.

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین عنوان پنجمی رقابت های لیگ برتر را در دوره های گذشته در کارنامه دارد و این فصل در صورت باخت مقابل رقبا جایگاهش نسبت به دوره های گذشته با قرار گرفتن در رده چهارم یک پله ارتقاء خواهد یافت، اگر چه انگیزه نماینده استان در مقابل تیم های مدعی بالاست و می توان به این تیم برای قرار گرفتن روی سکو هم خوشبین بود.

 

نظر شما