معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین:

دو واحد گردشگری متخلف در قزوین پلمب شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۶۹۸۷
دو واحد گردشگری متخلف در قزوین پلمب شد
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از پلمب دو واحد گردشگری متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نادر محمدی در این باره اظهار کرد: به دنبال بازدید مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا، یک واحد اقامتی بین‌راهی و یک سفره‌خانه سنتی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی تا اطلاع ثانوی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 9 واحد متخلف گردشگری به دلیل تخلفات صنفی، بهداشتی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شده‌اند، تصریح کرد: در شرایط کنونی نظارت بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تا برقراری شرایط عادی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت و قطعا با موارد تخلف در واحدها برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان با تاکید بر ضرورت عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی توسط واحدهای گردشگری  برای حفظ سلامت هموطنان عزیز یادآور شد: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای  ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ شکایات خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز