دبیر فدراسیون کاراته:

تقویت تیم های پایه در کاراته جدی گرفته شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۸۳۶۰
تقویت تیم های پایه در کاراته جدی گرفته شود
دبیر فدراسیون کاراته گفت: برای تداوم مدال آوری در کاراته باید آموزش مستمر و تقویت تیم های پایه و بانوان در این رشته جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز چهارشنبه در مراسمی با حضور وحید مومنی دبیر فدارسیون کاراته کشور، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، افسانه حسن نایبی معاون امور ورزش، ماهوتی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان، اعضای مجمع و روسای هیئت های شهرستانها ، مجمع انتخابات هیئت کاراته در سالن هشت بهشت قزوین برگزار شد.

وحیدمومنی دبیر فدراسیون کاراته در این مجمع گفت: با هم افزایی و تعامل روسای هیئت ها و مدیریت خوبی که در هیئت کاراته استان قزوین بوده شاهد موفقیت خوبی در این عرصه هستیم.

وی افزود: خوشبختانه مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تسلط کاملی بر رشته های ورزشی دارند و این اشراف موجب شده هییت ها در مسیر تعالی حرکت کنند.

1

دبیر فدراسیون کاراته کشور یادآور شد: استان قزوین با داشتن قهرمانان المپیکی و مدال آوران بزرگی چون  بهمن عسگری، آسیابری و لیلا برجعلی به جایگاه کاراته کشور کمک کرده و این افتخار می تواند در ادامه مسیر هم پشتوانه محکمی باشد. 

رای اعتماد دوباره مسئولیت را سنگین می کند

مومنی در ادامه گفت: حضور اعضای مجمع در این رای گیری که در شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و رای قاطع به رئیس قبلی بیانگر اعتماد خوب اعضاست اما توقع هم بالا رفته و مسئولیت دکتر بابایی بیشتر می شود. 

وی خطاب به رئیس هیئت کاراته استان گفت: از شما انتظار داریم به کاتا و رشته بانوان هم اهمیت بیشتری دهید تا شاهد موفقیت در این عرصه هم باشیم.‌

مومنی افزود: باید در رشته کاتا و از بانوان هم در تیم ملی سهمیه داشته باشید و این کار مستلزم داشتن برنامه مدون است.

دبیر فدراسیون کاراته یادآور شد: موفقیت ها در رشته کاراته بویژه در استان قزوین اتفاقی نیست و بر اساس  تدوین برنامه استراتژیک مدون حاصل شده و جا دارد از حمایت اداره کل ورزش و هئیت های استان هم تشکر شود. 

آموزش در سنین پایه جدی گرفته شود

مومنی افزود: وجود قهرمانان و مدال آوران ورزشی مدیون مربیان و پیش کسوتان این عرصه نیز هست لذا انتظار دارم ضمن توجه جدی به آموزش از این ظرفیت برای تربیت جوانان و نوجوانان مستعد این رشته بخوبی استفاده کنید.

333333

در پایان این مراسم با شمارش آرا، محمد صادق بابایی برای چهارمین دوره متوالی توانست با رای قاطع 16 نفر از اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت کاراته استان انتخاب شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز