منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

محدودیت های تردد در قزوین ادامه دارد/ ۲۴ ساعت بدون فوتی کرونایی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۲:۲۰
کد خبر: ۱۱۰۸۴۹۵
محدودیت های تردد در قزوین ادامه دارد/ ۲۴ ساعت بدون فوتی کرونایی
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: محدودیت تردد در تمامی شهرستان های استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی با اشاره به  وضعیت استان در خصوص شیوع کرونا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته هیچ‌گونه مورد فوتی در سطح استان گزارش نشده است.

وی افزود: ۵۰ درصد استان در وضعیت زرد هستند و شهرستانهای آبیک، البرز و آوج نیز در این وضعیت قرار دارند.

حبیبی بیان کرد: میزان بستری بیماران کرونایی به نسبت ابتدای آذر ماه ۵۰ درصد کاهش یافته است و در شهرستان های تاکستان و آوج در چهار روز گذشته هیچ گونه فوتی گزارش نشده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای قزوین با بیان اینکه میزان مرگ و میر کرونایی شهر 60 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: با توجه به کاهش بیماران کرونایی که نیاز به بستری دارند تعداد بیمارستان ها را کاهش داده و محدود کرده‌ایم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید استان یادآور شد:  محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح در تمامی شهرستان های استان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

حبیبی اظهار کرد: همچنین  ورود پلاک های غیر بومی به استان و خروج پلاک های بومی از استان کماکان ممنوع است و در صورت تخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه رسیدن به وضعیت سفید با اهتمام مردم به زودی محقق خواهد شد،  ادامه داد: طرح محله محور شهید سلیمانی رسیدن به وضعیت سفید را تسریع می کند.

حبیبی بیان کرد: خوشبختانه رعایت پروتکل ها در جامعه نهادینه شده است به نحوی که نزدن ماسک به عنوان یک امر بد و زشت تلقی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز