امام جمعه محمدیه:

مهمترین رسالت مدیران شهری خدمت صادقانه به مردم است

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۲:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۸۷۳۶
مهمترین رسالت مدیران شهری خدمت صادقانه به مردم است
امام جمعه شهر محمدیه گفت: در شرایطی که دشمنان درصدد نا امید کردن مردمند، مهمترین وظیفه مدیران خدمت صادقانه به شهروندان و حل مشکلات آنهاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام بهاءالدین حسینی در جلسه بررسی مشکلات ناحیه شهری مهرگان و محمدیه که چهارشنبه شب در سالن جلسات شهرداری محمدیه برگزار شد اظهارداشت: ایمان زینت انسان است و بهترین عمل آن است که دردی از مردم بکاهید و قدمی به نفع آنها بردارید.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان با دسیسه های مختلف درصددند تا مردم را به نظام اسلامی بدبین و آن را ناکارآمد جلوه دهند بهترین کار مدیران خدمت صادقانه به شهروندان و حل مشکلات مردم است.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: حضور مدیران استانی در جلسات شورای شهر محمدیه بسیار مهم است و اگر مردم ببینند که همه مسئولان دغدغه حل مشکلات آنها را دارند راضی شده و همراهی بیشتری با خدمتگزاران خود خواهند داشت.

شورا 11

آقاحسینی یادآورشد: امروز روحانیت و امام جمعه نیز در کنار شورا و شهرداری محمدیه قرار گرفته و در رسیدگی به امور اتفاق نظر وجود دارد و با حمایت از مدیران شهری تلاش می کنیم ضمن تقویت وحدت افراد، گره گشایی از مشکلات تسریع شود.

بخشدار محمدیه: بلوک های مهرگان شناسنامه دار می شود

در ادامه صادق قندی بخشدار محمدیه گفت: شورای شهر و نیز شهردار در ماههای پایانی دوره مدیریت خود همچنان با انگیزه بیشتری کار می کند که این روحیه قابل تقدیر است.

قندی تصریح کرد: امروز فرم طرح توجیهی استقرار اداره ثبت اسناد ابلاغ شد و باید جمعیت شهر مشخص شود تا هفته بعد اطلاعات لازم را تهیه کرده و مقدمات راه اندازی اداره در محمدیه مهیا شود.

بخشدار محمدیه یادآورشد: از ابتدای تشکیل ناحیه شهری مهرگان، عزم جدی برای حل مشکلات این ناحیه وجود دارد  و ما باید از این مجموعه جدید شکل گرفته که می تواند هم فرصت و هم تهدید باشد بخوبی برای توسعه شهری استفاده کنیم.

شورا 8

1050 بلوک مهرگان شناسنامه دار می شوند

قندی بیان کرد: با توجه به جمعیت ناهمگون مستقر در ناحیه شهری مهرگان، پیگیر هستیم تا برای حل مشکلات امنیتی شهروندان، برای 1050 بلوک ساختمانی این ناحیه شناسنامه تهیه شود.

وی تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و خدماتی از جمله  مساجد، پایگاه بسیج، کلانتری، بوستان و مدارس را خواستار شد و اظهارداشت: برای تامین روشنایی مسیر محمدیه تا میدان مینودر( ورودی شهری قزوین) و کاهش سوانح این مسیر باید بسرعت اقدام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین: انشعاب برق منطقه 7 را تامین می کنیم

در ادامه سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین هم گفت: علیرغم این که اعتباریدر سال آینده هم برای تامین پست برق مهرگان دیده نشده اما برای حل مشکلات شهروندان ساکن، با ایجاد پست سیار  برق در این ناحیه شهری توانستیم مشکلات مردم را برطرف کنیم اما برای احداث پست ثابت هم باید اقدام شود.

وی بیان کرد: با تامین روشنایی معابر در ناحیه شهری مهرگان بهترین روشنایی در سطح استان در این منطقه ایجاد و تمام بلوارها روشن شده است.

شورا 4

بهادیوند چگینی در مورد روشنایی مسیر محمدیه به قزوین هم گفت:این محدوده خارج از محدوده شهری و تحت پوشش راهداری است اما برای همراهی با مردم همه پایه های برق مسیر را تعمیر و برق دار کرده ایم و راهداری می تواند برای نصب چراغ اقدام کند.

وی گفت: تامین برق منطقه 7 محمدیه بالغ بر 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت واگذاری زمین برای تامین بخشی از هزینه ها آمادگی داریم دو سوم هزینه را تامین کنیم تا کار تسریع شود و مابقی توسط برنامه و بودجه، شهرداری و مشترکین تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز