در اجرای طرح ورزش در قرنطینه:

مربیان و فعالان ورزش همگانی در شهرستان آوج تجلیل شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۹۱۷۹
مربیان و فعالان ورزش همگانی در شهرستان آوج تجلیل شدند
فرماندار شهرستان آوج از دست اندرکاران و مربیان طرح قرنطینه فعال با ورزش همگانی این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی از دست اندرکاران و مربیان و فعالان طرح قرنطینه در شهرستان آوج تجلیل شد.

نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در مراسم تجلیل از مربیان و دست اندرکاران ورزش در این شهرستان گفت: توسعه و ترویج ورزش در جامعه می تواند به سلامت همه ما کمک کند ولی به نظر می رسد ورزش هنوز در جامعه ما بعنوان یک امر مهم و اثرگذار در سلامت جسم و روان نهادینه نشده به همین دلیل سرمایه گذاری در این بخش از سوی خانواده ها برای فرزندان به یک باور اساسی و عمیق تبدیل نشده است.

وی افزود: ورزش یک اصل جدایی ناپذیر اوقات فراغت در جوامع امروزی است و در سبد خانوارها سهم عمده ای را به خود اختصاص داده اما در جامعه ما این موضوع هنوز در مراحل ابتدایی و آغازین خود قرار دارد.

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ ورزش از سوی مربیان و دست اندرکاران به ویژه در ورزش همگانی در شرایط کرونایی تصریح کرد:استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها در ترویج فرهنگ ورزش و بالابردن سطح آمادگی و حساسیت خانواده ها نسبت به ورزش و تقویت و تربیت جسم، حرکت ارزشمندی است که در شرایط کرونایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

علیرضایی در ادامه بر تداوم فعالیت های فرهنگی و آموزشی در ترویج فرهنگ سلامت و ورزش در جامعه تاکید کرد.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران و مربیان طرح قرنطینه فعال با ورزش همگانی که با استفاده از ظرفیت فضای  مجازی در ترویج فرهنگ ورزش، سلامت و تغذیه در شرایط کرونایی تلاش و فعالیت داشته اند، تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز