فرماندار البرز:

برگزاری مراسم جشن و عزا همچنان ممنوع است

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۰۰۱۱
برگزاری مراسم جشن و عزا همچنان ممنوع است
فرماندار شهرستان البرز گفت: برگزاری هرگونه مراسم جشن عروسی، ترحیم، تدفین و همایش، در این شهرستان همچنان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد نصیری روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان که در فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا همچنان برگزاری هرگونه تجمع و مراسم جشن عروسی، ترحیم، تدفین، نشست، همایش، بزرگداشت در شهرستان البرز ممنوع است.

نصیری تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و همراهی مردم خوشبختانه از حالت قرمز خارج شده ایم و شهرستان در شرایط زرد قرار دارد اما این وضعیت شکننده است و اگر مردم رعایت نکنند تهدیدات جدی است.

وی بیان کرد: شاخصه برای تفاوت وضعیت زرد، نارنجی و قرمز ثبت یک نفر فوتی و ابتلای یک بیمار جدید به ویروس کروناست که با برگزاری یک مراسم و دورهمی این تهدید جدی شده و اگر یک نفر به آمار مبتلایان و فوتی ها اضافه شود به حالت قرمز تبدیل وضعیت می دهیم و این کار ظلم به مردم و کسبه و هدر دادن زحمات کادر درمانی است. 

نصیری 22

وی افزود:  همه باید تلاش می کنیم وضع موجود حفظ شود و در این شرایط زندگی و کسب و کار جاری و روزانه مردم تعطیل نشود و معیشت مردم به خطر نیفتد.

نصیری بیان کرد: به خاطر رعایت حال مردم شهرستان و جلوگیری از افزایش آمار مرگ و میر افراد، با همکاری پلیس راه و راهور، از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای شهرستان جلوگیری می شود و تردد مدیران شرکتها برای حضور در محل کار مجاز است تا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

فرماندار البرز تاکید کرد: رعایت دقیق مصوبات ستاد کرونا از سوی مردم مهمترین ضمانت سالم ماندن مردم است لذا انتظار داریم شهروندان همچنان تهدید کرونا را جدی بگیرند تا از بحران خارج شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز