استاندار قزوین:

کنترل قیمت‌ها و توزیع مناسب کالا از مطالبات جدی مردم قزوین است

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸۵
کنترل قیمت‌ها و توزیع مناسب کالا از مطالبات جدی مردم قزوین است
استاندار قزوین گفت: کنترل قیمت‌ کالاهای اساسی و توزیع مناسب در بازار به عنوان مطالبه جدی مردم باید از سوی دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در نشست کارگروه اصلی ستاد تنظیم بازار استان، که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: کنترل قیمت ها و توزیع مناسب کالا در این شرایط باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا تنظیم بازار بر هم نریزد.

وی بیان کرد: در شرایطی که ویروس کرونا مشکلات معیشتی و اقتصادی فراوانی برای اصناف و بازاریان و نیز شهروندان ایجاد کرده منطقی نیست با بی توجهی شاهد سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از شرایط موجود برای افزایش بی رویه قیمتها باشیم.

جمالی پور افزود: دستگاه‌های نظارتی برای پاسخگویی مناسب به این مطالبه به حق مردم باید در کارها دقت و نظارت بیشتری داشته باشند و با اخلالگرانی که بازار را دچار آشفتگی می کنند برخورد کنند. 

استاندار قزوین یادآورشد: باید برنامه ریزی و عملکرد مدیران ما به گونه ای باشد که مردم احساس کنند شما خدمت می کنید و تنها با شعار دادن نمی توان رضایت مردم را جلب کرد.

جمالی پور بیان کرد: چند نرخی بودن کالاها و قیمت‌های نامتعارف در برخی اجناس در نقاط مختلف شهر قزوین منطقی نیست و این روند نشان می دهد در نظارت جدی نبوده ایم و کنترل خوبی نداریم.

وی اظهار داشت: نظارت بر بازار و برخورد با تخلف لازم است اما اگر نظارت و کنترل به صورت سیستمی و مدون تعریف شود به نتایج بهتری می رسیم.

جمالی پور اضافه کرد: نظارت بر تولید و توزیع کالاها، مبارزه با گران‌فروشی و مقابله با آن باید با قاطعیت انجام شود تا شاهد نابسامانی در این عرصه نباشیم.

استاندار قزوین گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار  برای ما اهمیت دارد و از همه مدیران اقتصادی استان انتظار داریم در این جلسات حضور جدی داشته باشند و تصمیم قاطع بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز