وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

گردشگری طبیعی، حلال و سلامت را محور برنامه ها قرار می دهیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۱۲۴۶
گردشگری طبیعی، حلال و سلامت را محور برنامه ها قرار می دهیم
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استفاده از ظرفیت های گردشگری در بخش های سلامت، طبیعی و حلال می تواند به رونق این صنعت کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه سفر خود به قزوین عصر دوشنبه با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دیدار اظهار کرد: صنعت گردشگری سومین اقتصاد دنیا را شکل می‌دهد و از هر 10 شغل یک شغل مرتبط با حوزه گردشگری است.

وی تصریح کرد: در صنعت گردشگری نسبت به دیگر بخش‌های صنعتی با هزینه بسیار کمتری می‌توان اشتغازایی کرد و این موضوع فرصت بسیار خوبی برای توسعه این صنعت، ایجاد شغل و کاهش بیکاری فراهم کرده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: حوزه گردشگری امروز دیگر فقط در حوزه تاریخی و فرهنگی تعریف نمی شود و ما نیز تلاش کرده‌ایم با محور گردشگری های حلال، سلامت و طبیعی به تنوع در این عرصه اهمیت دهیم و از این ظرفیت ها نیز استفاده کنیم. 

تاریخی

مونسان در خصوص ظرفیت‌های قزوین در زمینه گردشگری خاطرنشان کرد: استان قزوین علاوه بر اینکه دارای ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در عرصه گردشگری است، مهد تربیت شخصیت های بزرگ متعددی بوده که می تواند ظرفیتی برای معرفی این خطه باشد.

وی بیان کرد: استان قزوین با ظرفیت های تاریخی، طبیعی و میراثی که دارد می تواند به به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

استاندار : قزوین می تواند به یک مقصد اصلی گردشگری تبدیل شود

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: قزوین با توجه به ظرفیت های نهفته خود می تواند تبدیل به یک مقصد اصلی گردشگری شود.

وی افزود: ما باید به دنبال مردمی کردن اقتصاد گردشگری باشیم تا صنعت گردشگری جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز