استاندار قزوین:

تله ‌سی‌یژ و پیست اسکی کامان‌زرشک در راستای خدمت به مردم راه‌اندازی شده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴۴
تله ‌سی‌یژ و پیست اسکی کامان‌زرشک در راستای خدمت به مردم راه‌اندازی شده است
استاندار قزوین گفت: تله ‌سی‌یژ و پیست اسکی کامان‌زرشک در راستای خدمت به مردم استان و کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور روز سه شنبه در مراسم آغاز به‌کار مجدد تله‌سی‌یژ و افتتاح پیست اسکی کامان‌زرشک که با حضور  علی اصغر مونسان  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: تله سی‌یژ و پیست اسکی کامان‌زرشک در راستای خدمت به مردم استان و کشور با اخذ استانداردهای لازم و با همکاری تمامی دستگاه‌ها راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که استان قزوین از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی برخوردار است، گفت: در صورت حمایت از ظرفیت‌ها، این استان می‌تواند در اقتصاد کشور و استان تأثیرگذار باشد.

پروژه تله سی‌یژ و پیست اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در حوزه گردشگری است که با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان صبح امروز به بهره‌برداری رسید. این پروژه پس از اخذ مجوزها و استانداردهای لازم و پس از رفع ایرادها توسط متخصصان داخلی راه‌اندازی شده است.

احداث خانه‌های اسکیمویی، راه‌اندازی پیست آموزش با مجوز فدراسیون اسکی کشور، نصب سیستم حفاظتی و امنیتی، اتصال پیست اسکی به ایستگاه مبدأ و راه‌اندازی سایت پرواز پاراگلایدر از دیگر پروژه‌های اجراشده در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک است.

 

نظر شما