وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

سرمایه گذاران منطقه کامان و زرشک حمایت می شوند

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۰۲۵
سرمایه گذاران منطقه کامان و زرشک حمایت می شوند
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از سرمایه گذاری در منطقه کامان و زرشک در قزوین حمایت می کنیم تا این طرح سریعتر تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی  استان قزوین؛ علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری کامان و زرشک در قزوین اظهارداشت: راه اندازی پیست اسکی و تله سی یژ در این منطقه یک پروژه ویژه گردشگری در استان محسوب می شود که با تامین خدمات رفاهی مناسب می تواند با استقبال مردم روبرو شود.

وی بیان کرد: مجموعه نمونه گردشگری کامان و زرشک که شامل تله‌سی‌یژ، پیست اسکی، اقامت گاه اسکیمویی، اماکن ورزشی و تفریحی است می‌تواند در جذب گردشگر بسیار مؤثر باشد.

مونسان ظرفیت بوستان ملی باراجین را در اجرای طرح های گردشگری بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: منطقه گردشگری باراجین با ایجاد اقامتگاه، مجموعه تفریحی، بازیگاه و دهکده طبیعت که ویژگی‌های منحصربفردی دارد در صورتی که در کنار منطقه کامان و زرشک قرار گیرد می تواند ظرفیت یک شهر گردشگری را ایجاد کند.

وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از آمادگی این وزارتخانه برای حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری کامان، زرشک توجیه اقتصادی دارد و ما هم برای تسریع در کار از این طرح حمایت می کنیم. 

مونسان با تقدیر از استانداری و شهرداری قزوین به دلیل همراهی و همکاری مطلوب با اداره کل میراث ‌فرهنگی یادآور شد: قرار است شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین ضمن همکاری با میراث ‌فرهنگی برای تبدیل بناهای تاریخی به فضاهای اقامتی سنتی به توسعه و رونق گردشگری کمک کنند و این کار با حذف عوارض شهری می تواند تسریع شود.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، گردشگران می‌توانند چند روز در قزوین اقامت کنند و از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی،  صنایع‌دستی و سوغات قزوین بهره‌مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز