مرحله پنجم کمک مومنانه در قزوین:

توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قزوین آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۳۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۲۳۵۹
توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قزوین آغاز شد
در ادامه مرحله پنجم کمک های مومنانه، توزیع 4500 بسته معیشتی میان آسیب دیدگان استان قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سردار حاج قاسم سلیمانی، توزیع چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی روز چهارشنبه در پنجمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در صحن امامزاده حسین (ع) شهر قزوین آغاز شد.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با توزیع 4 هزار و 500 بسته معیشتی تداوم دارد تا به ُآسیب دیدگان ناشی از کرونا کمک شود.

حجت الاسلام مجیدی تصریح کرد: مجموعه اوقاف و امور خیریه در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت مردم و نهادها در کمک مومنانه، مواسات و ضیافت همدلی از ابتدا در این صحنه به طور پر رنگ ورود پیدا کرد.

وی بیان کرد: این کار مومنانه با همکاری خیرین و ادارات اوقاف و امور خیریه استان به صورت متمرکز انجام می شود که در این راستا با توزیع چهار هزار و 500 بسته در حال اجرا است، که دو هزار و 500 مورد آن در قزوین، هزار بسته در البرز، یک هزار بسته در تاکستان و بوئین زهرا خدمت رسانی ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز کرد: در مجموع 15 هزار بسته معیشتی در این پنج مرحله توزیع شده و در کنار آن کمک های نقدی نیز جمع آوری و میان دو هزار و 400 خانواده هدیای نقدی توزیع شده است.

وی افزود: در حال حاضر 45 هزار عدد ماسک درحال توزیع است و پیش از این نیز حدود 280 هزار ماسک توزیع شده؛  و توزیع مواد ضدعفونی کننده برای خانوارها و ساکنان مجاور بقاع متبرکه نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

مجیدی اظهارداشت: هر بسته معیشتی 350 هزار تومان ارزش دارد و شامل یک و نیم کیلو گوشت گوساله گرم، پنج کیلو گرم برنج ایرانی، روغن، رب، ماکارانی، عدس و قند و 10 عدد ماسک بهداشتی و کتابچه وصیت نامه حاج قاسم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز