رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:

سردار سلیمانی با خدا معامله کرد و محبوب دلها شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۷:۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۲۵۸۲
سردار سلیمانی با خدا معامله کرد و محبوب دلها شد
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: سردار شهید سلیمانی با خدا معامله کرد و به دلیل صداقت و خلوص در کارهایش محبوب دلها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست بصیرتی به مناسبت حماسه ۹ دی ماه و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده ، با حضور امام جمعه محمدیه، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، رییس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان، حاج حمزه قربانی جانباز و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، شهردار، اعضای شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای انتظامی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان، فرماندهان سپاه و روسای ادارات شهر محمدیه روز چهارشنبه در سالن مفاخر شهرداری برگزار شد.

شمس الله غلامی در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و بیان شخصیت والای دخت نبی اکرم(ص) خاطر نشان کرد: آنچه داریم و به آن می بالیم از برکات شیعه و اهل بیتاست.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تصریح کرد: زندگی اجتماعی  یکی از مهمترین ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) است که می تواند الگویی برای مردم جهان باشد تا بانوان در مسیر ارزشها گام بردارند.

غلامی در ادامه به نقش شهید سلیمانی در مبارزه با داعش و تامین امنیت منطقه اشاره و تصریح کرد:  این شهید بزرگوار عمر با برکت خود را صرف خدمت به انقلاب و نظام کرد و اطاعت پذیری ایشان از ولایت الگویی است که می تواند ما را از همه گردنه های پر خطر در مسیر انقلاب و ناملایمات عبور دهد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی نام نیکی از خود در بین آزادی خواهان جهان بخصوص مظلومان به جا گذاشت و ما وظیفه داریم یادش را زنده نگهداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: مهمترین استراتژی کارآمد برای نظام، داشتن نیروهای مخلص، فداکار و ولایی همچون سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی است که با علم، آگاهی، تقوا و تاثیر گذاری بر انسان های پاک، افتخاراتی را برای کشور و نظام به ارمغان آوردند.

وی اظهارداشت: شهید سلیمانی بسیار اهل مطالعه بود و در اوج اقتدار و صلابت در جبهه های نبرد، با تواضع، عطوفت و مهربانی با مومنین، دوستان و مردم رفتار می کرد و این محبت برگرفته از مکتب حسین بود.

غلامی همچنین ولایتمداری و همراهی با امام ( ره) و رهبر انقلاب(مدظله العالی) را از دیگر ویژگی های شهید ذکر کرد و افزود: شهید سلیمانی از همان ابتدا ارادت قلبی به امام راحل داشت و تا آخر در تبعیت و اطاعت از رهبری ایستاد و به دنبال ادای تکلیف دینی خود به شهادت رسید. 

 

نظر شما