در ادامه رقابت های لیگ برتر:

فوتسالیست های کراپ مقابل نماینده اصفهان صف آرایی می کنند

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۲۸۰۷
فوتسالیست های کراپ مقابل نماینده اصفهان صف آرایی می کنند
تیم فوتسال کراپ الوند در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی فردا با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود که تیم فوتسال کراپ الوند در اصفهان میهمان تیم گیتی پسند این شهر خواهد بود.

این دیدار در حالی عصر فردا آغاز می شود که تیم کراپ با دو تساوی در مقابل تیم های فردوس قم و شهروند ساری و کسب 2 امتیاز در رده ششم گروه الف این مسابقات قرار گرفته است.

تیم مدعی گیتی پسند اصفهان هم با کسب یک پیروزی و یک تساوی از دیدارهای گذشته خود در جدول رده بندی 4 امتیازی است و در رده سوم جدول ایستاده است.

تیم فوتسال کراپ الوند با جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش در این فصل تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده و گرفتن دو تساوی در قم و ساری مقابل تیم های فردوس و شهروند نتایج خوبی محسوب می شود و یقینا این تیم می تواند درادامه مسابقات روند بهتری را به نمایش بگذارد .

هدایت تیم فوتسال کراپ الوند بر عهده رضا لک یکی از مربیان مطرح فوتسال ایران است ، لک به عنوان سرمربی دو بار شهید منصوری قرچک و یک بار گیتی‌پسند اصفهان را به مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران رسانده است. وی همچنین یک بار شهید منصوری قرچک و یک بار گیتی‌پسند اصفهان را به مقام نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا رسانده است.

 

نظر شما