رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۲ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۳۲۴۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۲ دی ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 41 بیمار جدید مبتلا شده به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد دو بیمار مبتلا به کرونا در استان قزوین جان باختند.

نامدار تصریح کرد: در این مدت 41 بیمار جدید به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستانها بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: همچنین در بیست و چهارساعت گذشته موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان به 83 نفر رسید و تعداد 22 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در استان به 226 نفر رسیده و 18 بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نامدار اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 16 هزار و 224 نفر بیمار در بیمارستان های استان قزوین بستری شده و یک هزار و 223 نفر نیز بر اثر این ویروس فوت کرده اند.

وی اضافه کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون 26 هزار و 293 نفر بوده و تعداد یک هزار و 223 نفر نیز با این بیماری جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: موارد مشکوک و محتمل بیماری کرونا در استان 10 هزار و 210 نفر و افراد ترخیص شده نیز 13 هزار و 589 نفر بوده است.

نظر شما