مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین

برخورد قطار با عابر پیاده در شریف آباد قزوین یک قربانی گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۴۰۲۳
برخورد قطار با عابر پیاده در شریف آباد قزوین یک قربانی گرفت
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در اثر برخورد قطار باری با یک عابر پیاده در شریف آباد قزوین یک دختر 15 ساله جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یک رام قطار باری که در مسیر تهران به قزوین در حال حرکت بود در ساعت18.30 دقیقه عصر روز شنبه با یک عابر پیاده برخورد کرد.

قدرت الله مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استان در مورد این حادثه گفت: این حادثه عصر روز شنبه رخ داد و فرد حادثه دیده یک دخترحدود 14 تا 15 ساله است که به دلایل نامعلومی در مسیر قطار قرار داشته که در هنگام عبور قطار با آن برخورد می کند.

مهدی خانی تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه یک دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی در محل حاضر شده و مداوای آسیب دیده را آغاز می کند اما به دلیل شدت جراحات وارده فرد حادثه دیده به بیمارستان منتقل می شود.

وی بیان کرد: به گفته پزشکان حال مجروح این حادثه وخیم است و درمان پزشکان در بیمارستان شهید رجایی قزوین برای نجات جان این فرد تا ساعاتی از شب ادامه داشت. 

در حالی که این خبر مخابره می شد و آخرین اطلاعات دریافت شده حاکی است تلاش پزشکان برای نجات جان این مصدوم نتیجه نداد و متاسفانه مجروح این حادثه در بیمارستان جان باخت.  

علت این حادثه در دست بررسی است.

عبور ریل راه آهن از برخی مناطق شهری استان قزوین معمولا حوادث ناگواری در طول سال به دنبال دارد.

شهر شریف آباد در 15 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

 

نظر شما