معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

قزوین در ردیف استان های امن کشور است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۵۳۵۷
قزوین در ردیف استان های امن کشور است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: قزوین در ردیف استانهای امن کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی در همایش فرمانداران استان قزوین که در فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین بجز شهرستان تاکستان که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، تمامی شهرستان ها در وضعیت زرد هستند.

وی افزود: هر چند از وضعیت قرمز خارج شده ایم اما وضعیت شکننده است و اگر مراقبت نکنیم در روزهای یباقیمانده از دی ماه دچار بحران بیشتری می شویم. 

حبیبی تصریح کرد: زرد بودن شرایط کرونایی نباید موجب غفلت شود زیرا این شرایط در واقع یک نوع تله کرونایی است و می تواند ما را غافلگیر کند.

حبیبی تصریح کرد: رویکرد اصلی ستاد پیشگیری و مقابله باکرونای استان قزوین، افزایش تعداد تست از افراد است تا بتوانیم افراد ناقل و مبتلا را شناسایی کنیم و در این زمینه کارگران واحدهای تولیدی، کارمندان بانک ها و شهرداریها در اولویت هستند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه با رویکرد الکترونیکی را فراهم کرده ایم.

وی گفت: دوره های آموزشی اولیه برای دست اندرکاران اجرای انتخابات برگزار شده است.

حبیبی اظهارداشت: در حوزه امنیت، استان قزوین در زمره استان های امن کشور محسوب می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز