فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

انبار کالاهای بهداشتی احتکار شده در توقیف پلیس

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۵۴۵۱
انبار کالاهای بهداشتی احتکار شده در توقیف پلیس
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف انبار کالاهای بهداشتی احتکار شده به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و شناسایی احتکارکنندگان کالاهای اساسی،  با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار در شهرستان البرز  بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان البرز به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز  و موفق  شدند  محل دپو کالاهای احتکار شده را در یکی از روستاهای اطراف شهر الوند  شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به انجام هماهنگی های قضائی در این زمینه افزود: مأموران در ک پارچه ای بازرسی از این  انبار 190 هزار و 700 عدد  انواع اقلام بهداشتی شامل 102 هزار عدد ماسک پارچه ای،8 هزار عدد مسواک خارجی و 80 هزار و 700 عدد سایر اقلام ممنوعه بهداشتی  را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با  بیان اینکه بر اساس اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله مکشوفه بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد:  شهروندان در صورت اطلاع از انبارهای قاچاق و احتکار شده، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس  اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز